Translate

вторник, 6 ноември 2018 г.

Анални игри 2

Отдавна с жена ми сме разбрали, че най-големият ни общ фетиш е аналният секс. И не просто чукането в задника, а доста по-екстермните му форми.
Тя не обича да говори на тема секс, което е парадоксално, като се има предвид каква мръсница е на практика, но когато пийне малко веригитте на табуто „разговор“ падат. Винаги ме е било страх, че симулира удоволствие, че я наранявам. Паралелно с това един ален и садистичен алтернативен Аз иска да причини болка, унижение, да види покорство… луда работа. Ако ме беше набарал Фройд навремето, щеше да зареже Салвадор Дали и да се посвети изцяло на мен. От известно време планирахме една оргия – Аз, Тя и многоброен инвентар от помощни средства. Натъпкахме торба с играчки и филмчета и аз поведох децата при баба и дядо за два дена, отне ми час да ги връча и още толкова да се отскубна от родителите си. На връщане в главата ми се въртяха няколко идеи. Промених малко маршрута си и минах през магазин за крепежни елементи, аптека и магазин за алкохол. Прибрах се с две големи туби гел, дебело и здраво, но много нежно на пипане въже, 3 метра шланг, спекулум, кутия мляко и бутилка шампанско. Когато се прибрах къщата светеше от чистота – нещо немислимо в присъствието на децата. Жена ми изскочи от банята и прибяга по коридора, парвайки ме с една гореща целувка и се шмугна в спалнята. Ключът щракна и на мен ми остана само да чакам в хола. Пъхам шампаското в камерата и скривам останалите покупки зад дивана (пространството зад дивана е мултиизмерно, колкото и неща да пъхнете там винаги има място за още една торба). Чакам, като истинска дама жена ми ме оставя да чакам около час и когато величествено се появява става ясно, че чакането си е струвало всеки миг. Разкошната й коса сякаш танцува някакъв свой собствен огнен танц. Големите и гърди сега са притиснати и изложени на показ. Роклята очертава зашеметяващите й форми, рисувайки женствената заобленост на корема, извивката на талията й и преливайки в най-страохотното дупе във вселента. Мигове по-късно шампанското вече е отворено и първите глътки игриво пощипват небцето. Внимавам да не й наливам много, две чаши, колкото се освободи от задръжките си.
-Ъъъ, да те питам нещо…
-Какво – кракът й, обут в черен чорап се протяга и пръстите ме погалват по прасеца, нагоре зад сгъвката на коляното, правят кръгче по бедрото и се спускат обратно.
-Аааъъъ – прочиствам гърло след, както ми се струва, 5 века – това, дупето ти да стои широко разтворено, как ти действа?
-Не знаеш ли? – учудено вдига вежди тя.
-Ами не – изтърсвам аз.
-Трудно е да се опише… просто е много разширено, най-силно е желанието да го разшириш още и да го запълниш.
Сащисаното ми изражение я разсмива. Устните й лъщят и върхът на езика й се стрелва по тях.
-Аз всъщност съм още по-перверзна, отколкото предполагаш. Странно ли ти се вижда, това, което казах?
-Амии малко… аз… ти да стоиш надупена и аз да разтягам ануса ти, докато спре да се затваря и остане широко зеещ.
-Мислех, че това е идеята.
-Моята да, но къде е удоволствието за теб, не боли ли?
-Вече не толкова.
Онзи друг Аз за секунда се изстрелва и изблъсква нормалното ми Аз от пулта за управление. Представям си агонията й, докато издевателствам над тялото й и почти се задушавам от възбуда.
-Има ли нещо, което искаш да пробваме?
Зная отговора предварително:
-Да ме вържеш здраво, да знам, че измъкване няма.
-И ако не ти харесва, това което правя с теб? Помисли си, мога да ти направя практически всичко.
-Че то в това е тръпката – засмива се тя.
-Искаш ли да бъдеш моя робиня тези два дни? Да се подчиняваш за всичко?
Гледа ме, а дишането й видимо се учестява. Очите й са притворени.
-Да, но трябва здраво да ме вържеш, аз съм непокорна робиня.
Триумфът на онзи непознат, див, садистичен Аз е стихиен. Ставам и с крака налети с олово взимам въжетата и тръгвам към нея. Тя допива на един дъх шампанското и протяга ръце напред с допрени китки. Сграбчвам я за ръката и я изправям на крака, разкопчавам роклята й и я оставям да свелече на пода, както се свличат и последните ни задръжки. Слагам ръцете й отзад на кръста и ги връзвам. Майстор съм на възлите, хем да не стяга, хем да не можеш да изхлузиш ръце. Треперещите ми ръце започват алчно да мачкат плътта й, гърдите, спускат се по корема. Едната се плъзва между краката й, само за да напипа там една подгизанала вече путка. Другата мачка задника й.
-Оу, ооу, леекоо…
Хех, леко. Като си искала леко да си мислила преди да позволиш да те вържа. Отмествам прашката й загребвам сок от подгизналата й слива. Разнасям го назад към ануса й, който от алкохола ли, от що ли е вече напълно отпуснат. Тялото й потръпва от възбуда, зърната на гърдите й са станали твърди и арогантно стърчат напред.
-На колене и гърди – казвам кратко и хвърлям една възглавничка на пода, за да коленичи на нея.
Отпуска се на колене и сластно ляга напред. Гърдите й опират в леко хладния под и кожата й настръхва. Намества вързаните си китки и чака.
-Сигурно си наясно, какво те чака в следващите 48 часа?
Мълчание. Пляскам я по дупето.
-Даа.
-Какво да?
-Наясно съм какво ще ми направиш.
-Охо, виж ти. Аз още не съм наясно, а ти вече знаеш, я, я кажи да чуя.
-Ще ми разшириш дупето, сигурно ще опиташ да си вкараш ръката в ануса ми – желанието е наситило думите й.
-Е да, и това ще стане, но първо трябва да подготвим това страхотно дупе, че много му предстои.
Отговорът е сластно стенание. Без повече приказки пъхам шланга в ануса й и нареждам да го хване с ръце и да го държи вътре. Забивам другия край в кутията с мляко и заставам над завързаната си и надупена съпруга с кутията в ръка. Няколко капки избиват покрай шланга и пълзят надолу. Вътре обаче се стича много повече. По рязкото и поемане на въздух разбирам, че е изненадана. Клякам, за да намаля силата на вливащия се обем мляко в задника й. Мачкам ту дупето, ту циците й. Ръката ми се спуска и към клитора й, който е нарастнал до размерите на малък лешник  и пулсира.
-Ааа, ооо, мнеее неееее. Ох, стига толкова – опитва се да извади шланга, но аз съм го очаквал. Сграбчвам шланга и го навирам поне още 20 сантиметра навътре. Нарочно съм гледал да няма остри ръбове, които да я одраскат. Вдигам кутията по-високо, да не беше се опитвала да го вади!
Тялото и започва да се извива от дискомфорта, а коремчето й леко се подува. Когато почти всичко е вече в нея издърпвам шланга внимателно и моментално натиквам в ануса й един вече лъщящ от лубрикант бът плъг с много голяма ширина.
-Аааааа!
-Ааааа ще викаш, когато ти сцепя халката! – развързвам кожения си колан, и го опасвам на кръст, така че да блокира бът плъга в нея.
Стоим така. Единственият звук е тежкото й дишане и шумното преглъщане. Пъхам лице между краката й и засмуквам путката йи. Вкарвам езика си навътре, смуча устните й, мачкам клитора й с устни и език. Постепенно стенанията причинени от 1 литър мляко в дупето й се заменят от по-дълбоки гърлени звуци, издаващи наближаващия оргазъм. Подарявам й този оргазъм, обичам я и искам да изпита огромно удоволствие, но седналият на кормилото друг Аз иска да й причини и страдание, и агония. Докато още се съвзема от оргазъма си я изправям на колене и набутвам кура си в устата и. Смуче го всеотдайно. Знам, колко мрази да прави орален секс и от това още повече се кефя. Давам й да изпие още чаша шампанско. По наместването на дупето й и пъшканията ми е ясно, че млякото в нея му е време да излезе.
-Искаш ли да отидеш сама до тоалетната?
-Ддааа!
Отвързвам възела на китките й и бързо и поставям белезници. С въжето връзвам глезените й, така че да може да прави само много малки крачки. Махам колана, който блокира дилдото и я оставям да отиде до банята.
-Имаш 5 минути! – застига я гласът ми, миг преди тя да притвори вратата на банята.
Трябват й 15. Идва освежена, лицето и румено, а дишането ускорено.
СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ

Няма коментари:

Публикуване на коментар