Translate

неделя, 11 ноември 2018 г.

Морска фантазия

Този разказ ми е изпратен от читателка.

 Работя на кораб заедно с още 20 моряци. След 6 месеца в открито море всички сме загорели и много ни се ебе. Една вечер на организирана вечеря всички хапваме и пийваме. Мъжете разговарят, аз си стоя на масата и си мисля за мечтаното завръщане у дома. Един от моряците (Крис) идва при мен и започваме да си говорим. За родината, за кораба, за хората на кораба, за това как всички сме загорели от половин година. Той ме пита дали си имам приятел и аз казвам 'Не'. Той се усмихва, накланя се към мен и прошепва в ухото ми 'Искаш ли да си помогнем взаимно?' и слага ръка на бедрото ми.
Веднага ми се стоплят слабините, изгарят от желание за голям твърд хуй. Слагам ръка на пениса му и отвръщам 'След 15мин в моята стая.' Ставам и тръгвам към стаята си за да се приготвя. Точно след 15мин, когато вече съм си облякла елегантното бельо - розов сутиен и розови прашки, на вратата се чука. Отварям и той още с влизането си ме награбва и започва да ме целува и опипва. Отправяме се към леглото, забравили за отворената врата. Той се съблича набързо и започва да ми мачка циците и да ме целува. Усещам вече надървения му член през боксерките. Той ми маха сутиена и започва да ми целува, мачка и лиже циците. Смъква се надолу, стига до горещата ми путка и с ръце направо разкъсва прашките ми, хвърля ги на земята, хваща ме за циците, мачка ги и започва да ме целува около путката. Облизва около нея, аз вече съм подмокрена и желая езика му повече от колкото някога съм искала друг език там долу. Разкрачвам се максимално и той забива езика си в путката ми. Целува я, гали я с ръка, засмуква клитора ми и аз полудявам от възбуда и кеф, разтваря ми путката хубаво с ръце и завира езика си колкото може по - навътре, като побеснял е вътре в мен, започвам да се треса цялата, пъшкам и стена. Захапва ми леко клитора и аз усещам как свършвам и соковете ми потичат. Отпускам се на леглото и дишам трудно, а той сваля боксерките си и се приближава до главата ми. Поглеждам към хуя му и виждам 18см парче, много дебел с изпъкнали вени и страхотна главичка. Без да чакам покана жадно го налапвам. Не ми се събира в устата - много е голям. Гъделичкам главичката с език и усещам как става още по - твърд, полудявам от възбуда и започвам да го лапам, облизвам го целия- от главичката до ствола, засмуквам топките, налапвам го пак и го гъделичкам с език докато ми е в устата. Той ме хваща за косата и ми натиска главата към себе си, налапвам го почти целия и започвам да се давя от размера му. Той го вади от устата ми и се връща при путката ми. Казва ми да се обърна по корем и да си надигна дупето.В момента в който заставам така, усещам плюнка на путката си и как той я размазва с пръсти. Поставя хуя си на входа и, усещам че ще влезе трудно, не съм много тясна, но не съм и широка, а неговия е дебеличък. Вкарва главичката лесно, започва бавно да го вкарва целия. Влиза бавно и малко трудно, но на мен ми харесва и започвам да пъшкам. Вкарва го до половината и го вади. И после пак - вкарва го бавно, но този път целия. След като влезе го задържа малко там, аз съм повече от доволна, че такова парче месо е в мен. Вади го по - бързо от преди. Търка го в клитора ми, аз пъшкам, вкарва го пак, по - бързо и го изкарва по - бързо. Забързва все повече и повече темпото. Аз вече започвам да стена от голямото удоволствие, което ми доставя. Викам 'По -- бързо!' и той започва да ме чука като полудяло загоряло животно. Големият му кур влиза и излиза с максимална скорост, чува се пошляпването когато се допира в мен и се отдръпва. Хваща ме за циците и ги стиска силно докато ме чука като луд в путката. Стена все по - силно и по - силно.
След няколко минути бързо, грубо чукане, той ме хваща за косата и ми опъва назад главата, на върха на оргазма сме и двамата. Вади го и излива спермата си върху дупето и гърба ми. Навежда се и целува зачервената ми путка. Аз се спускам на леглото по корем и усещам как спермата се стича към путката ми. Той ляга до мен и ме хваща за задника. В един момент поглеждам към вратата на стаята и виждам половината екипаж там, стоят и гледат - едни учудени, други се подсмихват. Забелязвам обаче, че всички са надървени - личи през панталоните им. Той - Крис, също сега ги забелязва и подвиква 'Какво гледате? Нещо интересно ли има?' Вече всички се усмихват и кимат. Макс - най - възрастният на около 40г, излиза най - отпред и казва 'Мисля, че всички искаме да се включим във вашата игра, мисля, че всички сме на едно ниво - от 6 месеца тук.' Аз поглеждам Крис, леко притеснена, той не ме поглежда, но се обръща към Макс - 'Та ние сме 20 човека, няма ли да я претоварим?' 'Е, тя е издръжливо момиче, доста я лашка до сега и и хареса...'
'Може би на групи, по десетима' 'Може' - съгласява се Крис. 'А аз нямам ли право на глас?' - питам аз ядосана. 'Зависи какво ще кажеш' - казва Макс, 'Няма значение какво иска тя' - подвикват другите от вратата. 'Ето на момчетата не им пука, показахте им нещо, сега трябва да им дадете. Това е заповед!'
Аз ставам и тръгвам гола и омазана със сперма към капитана Макс. Гледам го право в очите без да показвам емоция. Забелязвам как всички ме гледат. Отивам пред капитана, клякам пред него и му свалям панталона. ОО дъртият му хуй изобщо не е толкова дърт. 20см, не много дебел с много вени и огромна главичка. Налапвам го без да казвам нищо, пред очите на всички. Крис става, идва при мен, кляка и ме хваща за едната гърда и с другата ми гали путката. Другите моряци влизат в стаята и започват да свалят панталоните си. Спирам за малко да лапам на капитана и се оглеждам. 9 надървени кура ме бяха обградили, плюс този на капитана 10 и Крис 11.
Погледа ми се спря върху Стан (Станислав), той също е възрастен на около 35, но му е най - голям - сигурно 20см че и малко отгоре, със много красива и голяма главичка, множество вени и дебелл дебеллл - ОГРОМЕН ХУЙ! Той ми се усмихна и аз му се усмихнал палаво. Капитана ми каза да си избера кой искам да е първи в дупето, аз понеже много обичам аналния секс и съм свикнала веднага си избирам Стан. Умирам от желание да усетя огромния му хуй вътре в мен. Исках да ме чука зверски.
Продължих да лапам на капитана, след около 15мин той ми хвана главата, наби го до край в устата ми и се изпразни направо в гърлото ми - задавих се, но я глътнах. Момчетата останаха във възторг от това. Изправих се и всички се приближиха и започнаха да ме опипват и да търкат хуйовете си в мен. Страшно много се възбудих. Попитах кой иска да ме лиже - веднага се появиха 4-5 желаещи. Както стоях права се разкрачих и единия клекна пред мен, другия зад мен, а трети и четвърти се заеха с циците ми. Двамата ми изсмукваха циците, другия облизваше анала ми, а този отпред направо щеше да ми изяде клитора. Имаше много бърз език- хареса ми. След няколко минути няколко човека се провикнаха 'Хайде ние искаме малко екшън'
Момчетата ме оставиха и аз се отправих към Стан, клекнах да му правя свирка - тоя огромния хуй така и не ми влезе в устата като хората. Попитах го как ме иска и той каза на 4 крака. Веднага заех позата си на земята. Той също се изплю, но на дупето ми, разтри го малко и вкара пръст, успокоих го, че редовно се чукам отзад и той намести гигантския си хуй на входа. Вкара го бавно целия - умирах си от кеф. Такова огромно нещо никога не бе влизало в мен, леко скимтях, но беше от удоволствие. Бавно го изкара и пак бавно го вкара. Започнах много да го желая - пъшках и повтарях 'по - бързо, по - бързо', той забързваше темпото и изведнъж го извади. Погледнах го намръщена, а той отново положи главичката на входа и го вкара целия от раз. Изкрещях! Обаче не си знаех мястото от удоволствие и екстаз. Стан започна да ме чука чудовищно бързо в ануса. Крещях от кеф! Никога преди не съм се чувствала така! Исках да е вечно в мен! Пред очите на 10 моряци, чакащи своя ред, аз бях зверски ебана. Не исках да свършва, получавах оргазми един след друг, виех като животно, след поредния оргазъм го чух как извика и усетих топлата сперма която се вля в мен. Той си извади хуя и спермата потече леко от разширеното ми и зачервено дупе. Легнах на пода изтощена от всичките оргазми и огромния хуй който до сега беше в мен. Стоях със затворени очи и с усмивка на лицето. След малко някой ме подхвана и ме сложи на масата. Усетих език по путката си. Стана ми хубаво. Отворих очи и видях как младо момче ми лиже путката. До главата ми стърчеше хуй. Дълъг и надървен, чакащ да го лапна. Така и направих - засмуках го. Докато го лапах, морякът масажираше циците ми, а момчето обработваше путката ми. След това се смениха, но този на когото духах направо ми го вкара. Започна да ме чука и аз се поклащах, но пак успявах да духам на момчето. След като се изпразниха и двамата дойдоха други. Същата работа - един в устата и един в путката. След още няколко подобни, реших че е време за нещо по - ммм интересно. Избрах си двама със средно големи хуйове. На единият вече бях духала, той легна на земята и аз се нанизах на дългия му кур. Започнах да подскачам на него и да пъшкам, а той влизаше все по - навътре в дупето ми. Кимнах на втория, който си бях избрала, той се приближи, аз спрях да подскачам на дългия хуй и го изчаках да се намести. Когато и двамата бяха в мен започна да се движи бавно. После малко забърза, а другият не мърдаше. Беше страхотно да ги усещам в себе си. Надигнах се леко, за да може и този под мен да се движи. Започнаха двамата да ме чукат. Големите им твърди хуйове бяха в мен и ме чукаха, отново оргазъм след оргазъм. Пъшках, скимтях, виках. Бях на седмото небе! За втори път изляха сперма в дупето ми, другият ми свърши на циците. След като бях свободна от тях се усещах разширена навсякъде. Чувството беше хубаво и ..празно. Исках веднага дупките да бъдат запълнени. Моряците разбраха това и двама излязоха напред. Досега само наблюдаваха. Сега единият се зае да лигави путката и задника ми, а другия тъпчеше късата си дебела пишка в устата ми. Докато лапах усетих, че другия докато ми ближе клитора е вкарал два пръста в путката ми и ме чука с тях. Беше хубаво - опитваше се да ги мърда в мен и беше някак си забавно. Получих оргазъм само от пръстите му - явно знаеше какво да прави. След това ми наби кура си. Започна да ме чука, когато усети, че ще свърши се смениха с другия и ми се изпразни в устата, а другия започна да ме чука. Дойде друг за свирка. Духах на още двама, докато оня ме ебеше. След като свърши и той се огледах, сякаш всички бяха минали. Попитах кой не е и всички гледаха усмихнати - очевидни всички бяха се изредили. Аз обаче исках още, пак усещах празните места, трябваше да бъдат запълнени. Реших да си избера най - огромните курове за финал. И това бяха Стан, Крис и Макс. И тримата бяха готови за още. Разбира се исках Стан в дупето. Той веднага се зае, Макс влезе в путката ми, а на Крис лапах, докато ми смучеше циците. Изненадващо Крис свърши първи в устат ми - може би заради гледката - как 2 гигантски хуя ме разцепваха. Скимтях като луда, луда от удоволствието, което ми доставяха. И двата огромни хуя се движиха в мен. Най - после празнотата беше запълнена качествено! Отново бях на седмото небе, дори на десетото!!! Оргазмите идваха един след друг - гърчех се от наслада. За мое голямо щастие, двамата пича не свършваха бързо, пориха ме около час. Направо можех да откача. Първо свърши Макс, Стан се измести в путката, такова огромно нещо тя не беше виждала, много и хареса. Сякаш бяха направени да са заедно. Огромният му хуй разширяваше путката ми с всяко проникване. Като усети, че ще свърши пак се върна в дупето ми. След 5-6 мощни, зверски тласъка се изхвърли в дупето ми. Усетих огромното количество топла сперма. Последните няколко оргазма бяха най - силни. След като си извади хуя ме удари по дупето и аз се свлякох на земята без сили, с течаща сперма от ануса.
Момчетата бяха страшно доволни от гледката и някои от тях се изхвърлиха върху мен, явно бяха мастурбирали докато са гледали. Лежах изморена, с путка и анус разширени, от ануса ми се стичаше сперма, но вече имах, и по циците, и коремчето, и лицето. Усещах как дупките ми горяха и миришех на сперма. Това ми харесваше много. След няколко минути се надигнах, в стаята беше само Стан. Дойде при мен целуна ме и вкара 2 пръста в путката ми. Помислих, че иска още, но той току що се бе изцедил в мен, възможно ли беше да иска пак? Той ме дръпна към леглото, легнахме. Той легна зад мен и ме прегърна, аз затворих очи, исках да поспя и да си почина. Той прошепна в ухото ми 'искаш ли го?', аз в просъница отвърнах нещо и изведнъж усетих как нещо огромно влиза в дупето ми. Празнотата пак беше запълнена! Заспахме заедно, прегърнати и аз с любимия си пенис в дупето.

Това не е реална история, а моя фантазия.
Криси

2 коментара:

  1. И дума не може да става за сравнение с твоите разкази.
    Липсва ми постепенно нарастващото желание ,описанието,особеностите на характера и т.н.
    А тук има само ебане и лек хаос ..........среден хуй,който после става голям...
    Постарало се момичето,но ще е добре да прочете повече от теб и Ема,нали така се казваше

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за високата оценка! Аз с Ема изобщо не бих се наел да се меря. Изобщо съм забелязъл, че жените описват еротичните сцени по-добре.
    А момичето наистина заслужава похвала за старанието, ако се вярва на твърдението и е на 17 :).

    ОтговорИзтриване