Translate

петък, 9 ноември 2018 г.

Анални игри 5

Утро е. В първия момент се сепвам, къде са одеждите ми на знатен гражданин? Ами да, било е просто сън. Е, не просто. Никога не съм сънувал нещо толкова реално. Съпругата ми се събужда и протяга сластно. Прилича на доволна котка. Като казах "утро е" не бях съвсем прав - беше 11.30. Жена ми ми лепва една целувка и изтича до тоалетната.
-Как си? - попитах я, когато се върна.
-Палава.
-Охоо, за какво палуване си готова днес?
-Анално - измърква тя.
-Как е дупето ти?
-Вече не ме боли. А ако искаш ще ти разкажа, какъв сън сънувах. Бях продадена, като робиня и познай, кой беше господаря. Какво зяпна такъв?
-А, нищо...
Междувремено сме в кухнята и нападаме хладилника. Тя сяда и почва да се намества. Гледам я въпросително.
-Малко ми е странно, дупето ми още не се стегнало напълно. - поглеждаме дяволито - Защо трябва да му даваме време да се затваря, след като днес пак му предстои ебане?
-А?
-Искам да кажа - обяснява тя търпеливо - че можем да започнем с аналното ми заклиторяване.
-Аз пък мисля - изръмжавам ставайки - че трябва да направя една визита на путката ти.
-Няма да откажа, в задния вход мога да приема черния гостенин.
-Само него ли? Видя ми се, че има място за още.
-Искаш ли да погледнеш по-отблизо?
Приключили сме закуската, да бе - закуска в 12 на обяд и жена ми сяда на масата, разтваряйки крака. Сядам на стола с отговорната задача да инспектирам дупето и. Тя се отпуска назад и вдига крака на раменете ми. Анусът и вече не зее широко отворен, но е повече от видно, че не е стегнатият пръстен, с който започнахме вчера. От путката и издайнически ми намига една капка слуз. Ммм, идеален десерт! Изправям се и насочвам хуя си към путката и.
-Мммм - съпругата ми леко се нацупва - не обърна никакво внимание на дупенцето.
-Ооо, ще му обърна и още как! - изкарвам си хуя от нея и отивам за смазка - значи нямаш нищо против дупето ти да е отпуснато?
-Проветрява ме - разсмива се жена ми.
-А не искаш ли пак да го измием, имам предвид отвътре?
-Мммм може, ще ме връзваш ли?
-Само ако се дърпаш.
-Няма.
Да му се не види, трябваше да взема повече мляко! Наливам вода с телесна температура в бутилка от литър и половина.
-Охоо, това не знам дали мога да го поема всичкото.
-Колкото можеш. - казвам, докато пъхам шланга в дупето и и нагласям бутилката на принципа на скачените съдове.
Водата бавно започва да се прелива от бутилката в задника на жена ми. Тя е легнала по гръб и придържа шланга с една ръка.
-А сега, докъде бях стигнал? - риторичен въпрос, докато влизам в сливата и.
-Мммм. По-бавно де!
Чукам я с умерено темпо, водата едва-едва се точи, за 15 минути са се влели едва 500 мл.
-Беше ми обещал черния.
Очевидно и беше доскучало. Отидох за Черния и за лубрикант. Започнах да го мажа и тя се накани да стане от масата, изтегляйки шланга от дупето си.
-А, къде тръгна! - опирам силиконовата главана колоса в ануса и.
-Ох, остави ме да отида до банята, чувствам дупето си пълно.
-Че нали това искаш? - натискам навътре гигантската играчка.
-Ау, ох, така всичко ще стане във вода. - но гласът и вече не е толкова сигурен.
-Няма страшно, диаметърът на нашия помощник няма за позволи да падне и капка. - вече е влязъл 10 сантиметра навътре и уверено си проправя път.
-Оооох - тя се отпуска обратно на масата - ммм, ох вътре няма място...
Черният е до половината и чука дупето и направляван от моята ръка. Устните и са нацупени в едно сластно изражение на болка и удоволствие. Поставям главата на моя хуй пред путката и, издебвам момента и го вкарвам. Започвам ритмично да я помпам в двете дупки. Черният накрая влиза до топките. Влиза уверено и наистина уплътнява добре, нито капка не се промъква покрай този страховит страж. Както е в ануса и до топките се протягам и я прегръщам. Бавно изправям тялото и. Вендузата на черния се лепва на масата и когато тя се отпуска отгоре му още няколко сантиметра навлизат в задника и.
-Ууооооу! Ааааах.
Изчаквам я да свикне с усещането и леко я чукам. Недоволна от това тя поема контрол, като започва да се набива зверски на черния кол. Излизам от нея, знам, че ако я чукам и в путката я разконцентрирам и намалявам удоволствието и. Сядам пред нея заблизвам лакомо клитора и. След по-малко от минута тя получава оргазъм, за който чуват чак в центъра на града. Внимателно и помагам да стане от масата, докато придържа черния в себе си. Бърза към банята, но и е трудно да върви, заради разчекнатото си дупе. Иска ми се да вляза с нея, но вратата се хлопва под носа ми. Чувам охкане, а след миг и звук от водна струя. Едва се удържам да не си ударя една чекия и по-добре, врата се отваря:
-Влез да се изкъпем.
Хлътвам вътре. Тя е вече под душа.
-Дай ми да го видя.
Тя се засмива, обръща се с лице към стената, опира се с длани на нея и се навежда напред. Разтварям бузите и, за да се насладя на гледката на разширената и халка. Пак зее, макар и не толкова, колкото след фистинга. Решавам да довърша най-сетне започнатото сутринта и без повече увъртане и го вкарвам в путката. Тя мърка доволна, докато я чукам, а ръцете ми мачкат големите и цици. Този оргазъм не е толкова силен, но тя определено остава доволна.
-А, още не съм ти разказала съня си - казва тя, докато излизаме от банята.
-Цял съм в слух! - наострям уши аз.

Няма коментари:

Публикуване на коментар