Translate

вторник, 6 ноември 2018 г.

Анални игри 3

Аз седя и чакам, курът ми се поклаща подканящо. Тя ме обкрачва и опитва да се наниже на него, но след душа не влиза лесно. Завърта дупе и путката и услужливо пуска щетдра доза смазка, за да поеме чакания гостенин. Язди ме страстно, а аз целувам гърдите и, леко улавям зърната с устни и веднага ги пускам, понякога ги задържам за момент и засмуквам. Ръцете ми се протягат по гърба и и се плъзват нагоре, заравят се в косата и ту я решат, ту хващат и опъват назад. Тя започва да крещи все по-силно, докато се набива на кура ми. Свършва и след няколко конвулсивни движения се отпуска върху мен. Целувам шията и, вдъхвам аромата и, действа ми, като конска доза кокаин! Вдигам я и я занасям в спалнята, оставям я на леглото и бързо донасям закупените по-рано помагала. Слагам я да легне по гръб, с разперени ръце и всяка китка завързана за таблата на леглото.
-Вдигни си краката.
Тя послушно вдига крака, свивайки ги в коленете. Завързвам ги за глезените и под коленете и, а после свързвам въжетата с тези на китките и. Сега е принудена да лежи с широко отворени крака, без да може да мърда. Набутвам една възглавница под дупето и, то се вирва и анусът и се разтваря подканящо. Още е добре отпуснат от бътплъга и без да се бавя започвам да го мажа с лубрикант, показалецът и средният ми пръст потъват навътре без съпротива и опипват пулсиращите стени на вътрещността и, докато езикът ми лениво си играе с клитора и. Слагам още гел и мажа пръстите си. Свивам ги заедно на фунийка и притискам в беззащитното и дупе. Кратка съпротива и започват да влизат. Чукам я така с четири пръста, докато усетя че се е отпуснала достатъчно. Мажа и другата си ръка с гел, допирам длани и вкарвам по три пръста от всяка ръка в ануса и. Тялото и се извива, докато аз издевателствам над дупето и, разпъвайки го до предела му. Тази игра продължава няколко минути, сипвам още една щедра доза от лубриканта и го намазвам добре по дясната си ръка. Чукам ануса и с пет пръста, всеки път потъват до кокалчетата, остават за малко така и пак излизат. Усещам, че анусът и вече не се стяга, когато изкарвам пръстите си. Дупето и е изоставило безмислената съпротива и покорно се е разтворило. Ставам и донасям лаптоп, слагам го така, че тя да може да  вижда екрана и включвам към него камера с добро качество. Искам да и покажа какво правя с нея. Започвам да вкаврам и изкарвам 5 пръста от дупето и, бавно и сигурно, вадя ги напълно, за да може тя да види разширената си анална халка. Дишането и се учестява, гледа издевателството над тялото си, хапе устни и тихо проскимтява:
-Още, още...
-Още какво? - питам прегракнало.
-Навътре... вкарай... - простенва тя.
-Искаш ли да опитаме дали ще можеш да поемеш още?
-Да, да, цялата ти ръка, до китката, скъсай го това дупе!
-Добре, но трябва добре да се отпуснеш. Ще ти развържа ръцете, искам да хванеш дупето си и добре да го разтвориш - развързвам китките и, ръцете и обхващат бузите на дупето и опъват настрани - точно така, много добре. Ето, виж колко хубаво се е разтворило.
Докосвам с показалец халката и и бавно започвам да правя кръгови движения по нея. Гледката е зашеметяваща, добавям гел и отново я чукам с пет пръста. Мерил съм обиколката на дланта си, колкото и да свивам ръка по акушерски диаметърът в най-широката част е 10 сантиметра. Всеки път, когато ръката ми стигне до кокалчетата натискам още малко и тя изохква в агония, всеки път, когато пръстите ми потънат в дупето и и притисна най-широката част още навътре пръстите и опъват бузите на дупето. Но ръката ми просто не влиза, виждам че тя вече не изпитва удоволствие, само болка. Вадя ръката си, аналната и халка зее широко отворена, никога не съм я виждал толкова отпусната. Развързвам краката и, които вече са почнали да изтръпват и и казвам да застане на колене. Тя се обръща бавно, какво ли усеща сега? Дали през пелената на болката усеща колко е разширена, толкова че дупето и си седи широко разтворено, покорно чакащо без повече съпротива? Ляга напред и опъва бузите си. Около минута само я галя с пръсти по пулсиращата халка, нанасяйки още и още гел. Бавно вкарвам пет пръста и ги движа навътре-навън известно време, стигам до границата и задържам така за момент, тъкмо да отдръпна ръка отново тя разпъва дупето си, колкото може и се притиска назад. Движението и е придружено от гърлен стон. И пак. И отново. Всеки път, когат вкарвам пръстите си дълбоко в дупето и, тя го разтваря и ме посреща с движение назад. И всеки път този стон. Понечвам пак да извадя и вкарам пръсти:
-Не, не! Не навън! - главата и лежи на възглавницата в ореол от огнена коса, очите и са затворени а устинте и прошепват отново - навътре, още, още...
Леко завъртам китка наляво-надясно, дупето и описва леки кръгове и тогава го усещам. Като по магия анусът и се отпуска още малко и под невярващия ми поглед дясната ми ръка бавно потъва навътре. Курът ми започва да изстрелва мощни откоси, без дори да съм го докоснал. Опитвам се да успокоя пулса си, мислейки че ще е глупаво да получа инфаркт точно сега. Анусът и се сключва около китката ми. Ами сега? Накъде? Бавно свива пръсти, разширявайки жена си, но така се е освободило още място напред. Ръката ми чука това невероятно дупе с къси, плавни движения. От путката и капе толкова обилно, че под нея вече има петно с внушителни размери. На всяко "навътре" тя отговаря със стенание. Протягам свободната си ръкd и започвам да разтривам срамните и устни.
-Ооооооо даааааааа! - се откъсва от гърлото и и тя почва сама да се набива на ръката ми - О! О! Ооооооо, да, даааааааа! Чукай ме! Чукай... чукай... да, още о, оо, давай.
Гласът и преминава в хриптене. Ръката ми занимаваща се с клитора и се движи, колкото е възможно по-бързо, отдавна не гали, а по-скоро мачка. Виковете и оповестяват идването на оргазма, празни се близо минута. Усещам, че наближава края на този умопомрачителен водопад, издебвам момента, когато анусът и е най-отпуснат и изтеглям ръка от дупето и. Тя пада на леглото борейки се да си поеме дъх. Непокорна робиня, мисля си аз, това беше доста ентусиазъм за една "непокорна" робиня.

Няма коментари:

Публикуване на коментар