Translate

четвъртък, 6 декември 2018 г.

Как хората откриват блога ми

Предполагам, че най-много са хората, които откриват блога, следвайки връзките в разказите ми в Sexkupon.com , Sexsluchki или Facebook страницата на https://www.facebook.com/%D0%95%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8-%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B8-1993110307653804/

Има обаче намирания на страницата по ключови думи. Например:


опря в матката - да, май има словосъчетания, които използвам твърде често, трябва да внимавам повече


kak nalapa na ku4eto huia - Никога не съм писал на маймуница, но изглежда, че ще трябва да се замисля, за сюжет с домашен любимец. Vox populi, vox dei.


аналгин ако си мушна в влагалището - не знам, за аспирин съм чувал, но не съм квалифицирано медицинско лице, освен за специфични въпроси, засягащи хипербарната медицина


маика ми опипваше китора - предполагам, че е неизбежно да стигнем и до историите с кръвосмешение, но не и с две правописни грешки в четири думи.


качи ми краката на раменете - Никога не съм писал в първо лице от женска гледна точка, съмнявам се, дали ще се справя, макар че сигурно ще е интересен експеримент.




Няма коментари:

Публикуване на коментар