Translate

петък, 10 май 2019 г.

Интервю с Гларус, част II

ДТ: Обеща да разкажеш нещо повече, за групово изпълнение, за Джули. Само нея ли „обслужваше“, докато не и свърши ваканцията?

В: А, не! Имаше и други, една много симпатична лелка, германка, си поръчваше минет с кафето. Не искаше ебане, само ми духаше, цената беше 20 марки.

ДТ: Охо, вие и ценоразпис ли имахте.

В: Е, не точно, ама ориентировъчно свирката беше 20 марки, ебането между 50 и 100. При Джули беше друго, пък и тя си ме хареса. Моята комшийка прибираше 10% и най-често тя ги уреждаше.

ДТ: Само за пари ли се чукаше?

В: Не, имаше много рускини. Те не плащаха, но за сметка на това страшно се раздаваха. Бяха готови на всичко, нямаха табута, претенции. Много обичаха анално, даже ако сам не си поискаш те подканваха. Имаше три приятелки, дошли заедно, двете отракани, третата аджамия. Едната от опитните я свалих в дискотеката, след половин час я чуках на пясъка. Няма такъв кеф, морето плиска тихичко, щурчетата пеят, над тебе едно небе пълно със звезди, не както в града и онова младо тяло се извива отдолу и писка от кеф. Та тя нави неопитната да се пробва с мен. Момичето не беше девствено, ама все едно беше. Тясна, тясна, имах чувството, че ще ми свали кожата, докато и го вкарам. А то милото стене, пъшка, ама стиска устни и търпи. Виж, като си влезе, поизчаках малко и полека-лека я заклатих, подбели очите и сама започна да се донанизва. С нея стана и един конфуз, искаше да пробва и отзад, обаче с моя топуз едва влезе. Анусчето и се опънало, аха да се скъса! Тя започна да проплаква, сълзички и избиха и аз не исках да я мъча, изкарах го. А то милото, от зор се изпусна. Мен ми стана много жал, така се засрами, че един час я успокоявах, че нищо не се е случило.
Светлозара, така се казваше комшийката ми, току ме пращаше при някоя германка или скандинавка за едно здраво, балканско ебане. Тия се отнасяха с мен, като с масажист, само че вътрешно. Вдигаха краката и аз копам. Един ден Зара ме пита, как съм с мъжете. Аз подскочих, чак и се развиках. „По-спокойно, само питам. Ама да знаеш, там мангизите са повече!“, обаче аз изобщо не можех да го допусна. Педераст, това си беше присъда едно време! Каза ми, че имало някаква двойка белгийци, искали да ги ебат заедно, най-добре било да си ги сменяме, ама ако чак толкова не ща, аз да чукам жената, а ортака ми – мъжа. Видя ме, че се двоумя и вика „Парите са добри, за зялата нощ по 200 марки на човек и ако си изкарате бакшиш, за вас си е.“ 200 марки за една нощ, много пари, а и видях жената, красавица! Около тридесетте, спортна, стегната, чак имаше плочки на корема. Съгласих се и Зара извика един от спасителите, Панко. Май че беше циганин, от старата школа, кожата му черна и загоряла, като махагон, цялата в татуировки. Имаше една на рамото, мъж държи в едната си ръка отрязана женска глава, а в другата нож, пък в краката му обезглавеното тяло. Уплаших се от Панко, за мен тая работа беше игра, а за него целия му живот. Той ми направи един бърз брифинг преди да се качим в стаята им, като ми свърши смяната. „Начи, ти ши ибйеш саму жийенската? Аку има бакшиш дилим пу равну, ей!“, след краткия инструктаж почукахме на вратата и домакинята ни покани, беше облечена с копринена нощничка, до средата на бедрата, под нея се очертаваха малките и твърди гърди, а зърната и вече бучкаха плата, аха да го пробият. Аз се впечатлих и и направих някакъв хлапашки комплимент, на който тя се засмя добродушно, говореше добър английски. Панко се намъкна, едно „Гутен абен!“ и малките му бързи очички пробягаха по цялата стая, преди да се разположи господарски в едно кресло. Самообслужи се, като си наля щедра доза уиски, аз отказах алкохол, от него ми се доспиваше и с чаша сок седнах в отсрещното кресло, а съпрузите се настаниха между нас на дивана. Бях много притеснен, Панко никак, а те двамата изглежда очакваха началото с приятно вълнение. Мъжът беше слаб, с брада и очила, на възраст, колкото жена си. А, сетих се как се казваше тя, Анна! Тя ме видя, че съм се стегнал и почна да ме разпитва, какво уча, какво тренирам, правеше го много непринудено, а аз се чудех, що за извратеняци ще дадат да ги чукат един пред друг, сигурно грам не се обичат! Накрая Анна ме убеди да изпия едно малко, ама не така! С наздравица... брудершафт! Седнах до нея, преплетохме ръце и телата ни се притиснаха, стана ми много горещо, от алкохола и повече от горещата и кожа под коприната. През това време Панко беше изпил поливната бутилка, за няма 15 минути, направо за норматив. Той не знаеше английски, беше научил няколко лафа на немски, от които белгийците не разбираха нищо, обаче това не му пречеше. Допи си чашата, млясна, като човек, който знае, че удоволствието има край и го чака работа и без церемонии си разкопча късите панталонки. Изкара един дълъг, жилав хуй и с две-три движения го надърви, след което с гордост размаха матовата сабя пред погледите ни. Мъжът си свали очилата, коленичи пред Панко и кафявата пишка потъна в устата му. Анна се засмя, а аз бях вече достатъчно отвратен, даже се уплаших, че може да се изложа.

ДТ: Айде сега, чак пък толкова? В махлата не сте ли били чекии заедно? Там, във върбалака на канала.

В: Абе, били сме, много добре знаеш. Даже е имало случай някой да духа, обаче Панко ми беше много антипатичен. Страховете ми обаче се оказаха напразни, когато ръката и ме набара за пакета и тя възхитено извика, забравих, и за мъжа и, и за Панко. Вдигна ме да се изправя и нетърпеливо ме събу, двадесетте санта се изпружиха пред лицето и и тя ахна от удивление. Целуна го по дебелата главичка и се опита да го налапа, ама и дойде голям. Близа го, търка си го в лицето, а с едната ръка се гали по котето, докато се надървих на кокал, нахлузи ми капут и ме бутна да седна. Обкрачи ме, опрях отдолу във влажната и цепка и тя започна полека да се набива. Затвори очи, прехапа си долната устна и опъна глава назад, та циците и щръкнаха още повече и аз наврях ръце под нощничката, гепих я за малкото дупе и го стиснах няколко пъти, после почнах да я галя по цялото тяло. Беше много стегната, само мускули, циците и малки и твърди с едни дребни, остри зърна, обаче много чувствителни. Още като ги докоснах и от устата и се отрони едно „О-о-ох!“ и цялата потрепера, та се спусна още няколко сантиметра по кола на мъченията. Тогава се усетих, че не сме сами. Мъжът и беше застанал на четири крака, а зад него Панко му бръкнал в задника и го смазва. Оня тихичко стене и дупето му се върти, а очите му не се откъсват мен и жена му. Ебал ли си жена пред мъжа и?! Не знаеш, какъв кеф е, курът ти става двоен, чувстваш се супер мъжкар. Гледаше я в гръб и аз нарочно и повдигнах нощничката и с две ръце я хванах за гъза, разтворих му я хубаво, да вижда как хуя ми разпаря стегнатото пиче на жена му. А тя беше много тясна, направо имах чувството, че съм в менгеме. Направо очите му щяха да изхвръкнат, а Панко го работи с пръсти, изглежда знаеше как, защото белгиецът трепереше от кеф. По едно време Панко стана, направи няколко фрикции на инструмента си, да го надърви докрай и коленичи зад оня. Вкара му го много лесно, направо се хлъзна в дупето му и той чак заскимтя. Аз гепих жена му за кръста и я натиснах надолу, докато не опрях в дъното. Тя направо изрева и се вкопчи с нокти в мен, опита се да стане, ама не и дадох. Държа я нанизана и я гледам. По едно време започна да се движи, не можеше да го поеме целия, но като се разработи ме яздеше здраво. Няма по-голямо признание от това, да видиш как жената губи контрол, мангизите са си мангизи, обаче ако докарваш жените до оргазъм, все едно имаш два хуя. Ха-ха, помниш ли, ти ме научи на това?

ДТ: Помня ли, преди толкова време, какво съм говорил...

В: Не се прави! Анна свърши така, че тялото и се тресеше, все едно има малария. Джасаше се, колкото може, хем я болеше, хем и беше хубаво.  Като омекна, без да го вадя я обърнах да легне, вдигнах и краката на раменете си и я приковах с ръце към дивана. Нощничката и беше станала цялата вир вода, залепнала по тялото и. Почнах я господарската, бавно, дълбоко, отдолу-нагоре, да и престъргва Г-точката. И понеже тя беше дребничка, пък хуя ми дълъг, като натисна и изпъкваше на коремчето и. Хванах и ръката и я сложих там, дето се очертаваше главата на кура ми, тя почна да разтрива, все едно ми правеше чекия през кожата си! Откачих, нанизал съм я, държа така и двамата треперим, като усетих, че не издържам дадох ход и на няколко напъна гръмнах. Като започнах да се празня, мислех, че няма да има край, тя само изпъшка едно дълбоко, затвори очи и свърши. Като го изкарах, се оказа, че бях скъсал капута и я бях напълнил с човечета. Тръшнах се до нея на дивана, да си зема сулука. Панко работи мъжа и, като компресор, нанизал го на дългия си черен хуй и го пори неуморно. А той скимти, проплаква и върти дупе. Като видя какво съм направил с жена му, очите му станаха на палачинки. А тя лежи наебана, разкрачена и от разчепената и путка тече сперма. Не знам, какво ми стана, ама я прегърнах и си сложих пръста на клитора и. Тя подскочи, беше станал много чувствителен след оргазмите, обаче видя мъжа си, че ни гледа и разтвори бедра още повече. И го вика, така, с едно пръстче. И тоя, както е нанизан на панковия тръгва, бавно двамата, Панко го добута до дивана и оня зарови брадатото си лице в зачервената путка на жена си. Чувал ли си жаден пес, как лочи вода? Ей така, сякаш на живот и смърт! Панко се изкефи, заби му един як шамар по белия бръснат задник и вика „Ох, машалах!“ и го подкара, като шевна машина. Изрева зверски и се изпразни, па седна обратно в креслото и се зае с мезетата и уискито. Анна помогна на мъжа си да пропълзи при нас на дивана, беше много нежна с него. Ей това ме порази, мислех в началото „Тия не се обичат, да дава да чукат жена му, той да си дава гъза пред нея!“, обаче като се погледнаха и очите им светнаха. Тя го гали по лицето и си шепнат нещо на белгийски...

ДТ: На фламандски. Или на френски, или немски. Може и холандски.

В: Все едно, не беше на инглиш и не разбирах, ама по жестовете и интонацията, си личеше, любов. Той беше свършил на пода, том където го беше ебал Панко на мокета имаше малка локвичка и пенисът му висеше сгърчен, като гъсеница. На мен ми стана хубаво да ги гледам, да видиш двама души щастливи заедно, ехее... През това време Панко докапчи бутилката, измърмори нещо и отиде в банята. Анна тогава се обърна към мене и ми вика, дали няма да искам да опъна и мъжа и, много хубав хуй съм имал, много искал да го опита.“ Викам и, „Не.“, кимна, очакваше да откажа, ама тогава поне да го опита с уста. От неудобство се съгласих. Сложиха ме между тях и тя почна първа, махна остатъците от презерватива и ми то облизва от ташаците, до главата. Мъжът и се примъкна и той, докато единият стигне до главичката, другият от другата страна почва от топките. По някое време се целуваха, съберат се устните им на главата на хуя ми и там се целуват, затворили очи. И аз не съм педал, ама се надървих, като кон! Поне десет-петнайсе минути си играха, докато дойде Панко. „Охо, вика, младото си е младо, а? Ама я виж бати си Панко!“ и наистина, хуят му беше в готовност. Хвана мъжа и го обърна по гръб, вдигна му краката на раменете си, като на жена и му го опря на зъмбата. Вкара му го много майсторски, ебе го и го гледа, как му най-хубаво, ако трябва забавя, променя ъгъла, а из стаята се носи едно шльокане, ануса му се беше вече отпуснал до край. Ана коленичи до тях и налапа меката пишка на мъжа си, а в шепа стисна ташачките му и започна да го смуче. Аз минах зад нея и го вкарах, без да питам и без капут, то вече нямаше и смисъл. Така ги клатихме бая време, докато оня свърши в устата на съпругата си, мек, празнеше се, без да се дърви. До сутринта ги оправихме още по два пъти и на тръгване ни дадоха по 300 марки, по сто бакшиш на човек, а без Панко да види, тя ми пусна в джоба още една банкнота от сто. За няма две седмици изкарах повече, отколкото бях виждал накуп.

ДТ: Спестяваше ли ги?

В: Ами! Първо ме беше страх наще да не разберат за мангизите. Пък и пишлеме, давах ги за какви ли не глупости, правех се на мъж, раздавах бакшиши...

ДТ: Видя ли се пак с белгийците?

В: За жалост. На другия ден в хотела цъфна полиция. Панко, ги беше отарашил, докато си мислехме, че е в банята. Бижутата на Анна ги нямаше, злата, камъни... Извадих късмет, следователят се оказа младо момче, влезе ми в положение. Пък и Зара помогна, разпита познати и издадоха, къде Панко си крие кашето. Като разкопаха ченгетата, се хванаха за главата. Ланци, пръстени, какво ли те, като катеричка трупал. И не само гепено, ами и каквото намери вечер по пясъка. Той отрече, да е негово де.

ДТ: Ами Джули, тя вика ли те пак?

В: О, да! Тя ме беше харесала. Даже ме вземаше за компания на дискотека. Как танцуваше тая жена, все едно няма утре! Вика ми „Това ми е, като се прибера и трябва да съм много почтена и примерна!“

ДТ: Само с теб ли се чукаше?

В: Ааа, не! Обаче, ако очакваш да сме и правили караминьол, ще те разочаровам. Редуваше ни, но аз и бях любимеца за сезона. Преди да си тръгне ме извика за цялата нощ.

ДТ: Валс на раздяла?

В: Не, вечеря в ресторанта, разходихме се по крайбрежната алея хванати за ръка. Като нямаше лампи я прегръщах и целувах, бях забравил, че ми е клиент. Тя за това казваше, че съм най-добрия, защото съм влагал сърце. Като се прибрахме в хотела разбрах, какво е пълна програма и защо анусът и си стоеше отворен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар