Translate

сряда, 15 май 2019 г.

Автобусна одисея

Това е история, изпратена от читател. Изцяло хомосексуална е, не се препоръчва на хора, за които това е несъвместимо с религиозните или моралните им разбирания. На останалите, приятно четене.

Искам да ви разкажа за едно пътуване с автобус. Случи се нещо което не мога да забравя. Аз съм мъж на 40 години но много харесвам да съм от другия бряг в интимния ми свят. Преди доста години ми се наложи да пътувам до Холандия с автобус по работа. Настанихме се в всички и потеглихме. Бях се случил до една възрастна баба, много се ядосах, но нямах друга възможност. Потеглихме към българската граница. Със пристигането, ни накараха всички да слезем с багажа на вън.    Един се беше провикнал, "какво ще правим долу?". А до мен, на съседната седалка друг се избъзика, че ще правим свирки на граничарите. Аз го огледах хубаво. Беше около моите години, набит, с хубави устни и със сини очи. Надолу изглеждаше със стегнати крака и впечатляваща издутина между краката. Много ми хареса и в главата ми се зародиха смущаващи фантазии. Когато слязохме долу, гледах да съм близо до него. Той забеляза, че го гледам втренчено и в един момент дойде до мен и почна нещо да ме пита. Разтреперих се, като ученичка и се изчервих. Подаде ми ръка, "Приятно ми е, Наско". Нямах къде да ходя и аз, "Приятно ми е, Николай". И така започнахме да си говорим кой за къде пътува, какво ще прави. Но аз не отделях поглед от него. Той ме разбра, даже и ме попита "и ти си май че от нашите?". Аз кимнах само. Е, не бяхме на една седалка, иначе щяхме да си прекараме хубаво. Проверката мина и тръгнахме. Беше вече тъмно и пуснаха един филм да гледаме. Не усетно бях заспал до сутринта. Спряха за сутрешна почивка. Наско ме събуди, че е време за кафе. Имахме един час почивка. Бързо си купихме кафе и се усамотихме на страни от другите. Почнахме да си говорим туй-онуй. Но Наско в един момент изтърси, че харесвал много, сутрин да се събуди и някой да му го духа. И почна да се ядосва как щял да издържи. Аз и това чаках. Казах че отивам да пусна една вода и да се поизмия. Тръгнах към тоалетната. Но се обръщах леко да го гледам. Видях, че и той тръгна след мене. Влизам в тоалетната и направо в една от кабинките, но не заключих вратата. И почнах да си пишкам. Но усетих, че вратата ми се отваря леко и щях да почна да викам. И един момент Наско ме хвана за устата и заглуши вика ми. Затвори след него и заключи. Не знаех какво става, а от вътре ме напираше възбудата.Той направо скопчи своите устни в моите. И започна да ме целува страстно с езика си. Отговорих му чувствено. Усетих, че ръката му започва да лази по гърба ми и слиза ту надолу, ту нагоре. Аз го целувах ненаситно. И в един момент опрях гърба му на врата и вдигнах ръцете му нагоре. И започнах да го целувам по шията, врата и леко с език по ушите. Той започна да мърка, като малко коте. С една си ръка държах ръцете му на горе а с другата си ръка му разкопчах ризата. И нямаше нищо от долу. Показаха се супер гърди с нежни косъмчета. Започнах да го лижа навсякъде, спрях се на зърната му и ги редувах. Лижех ги и смучех и леко със зъби ги стисках. Той беше вече толкова възбуден, че се въртеше и скимтеше. И в един момент откопчи ръцете си. Само това чакаше, хвана главата ми и почна да я натиска на долу към члена си. Нямах на къде да бягам и аз клекнах пред него. И започнах да му го лижа през дънките. Но в един момент той ги откопча, свали ги на бързо и пред мен се изправи члена му. Изтръпнах, от пръв поглед. Не беше от най големите, но и не от малките. Хванах го с ръце и минах по цялата му дължина, стигнах до главичката, леко я натиснах и цепката на главичката му се разтвори едва и с върха на езика си я зализах. Поех, колкото можех. Беше ми приятно и се наслаждавах. А той ме хвана за главата и почна да ми я натиска да го поема целия. Чувствах топките му до устата си. И започна да да се движи с едно бавно темпо, но после го увеличи. И само стенеше. Аз в този момент си искрах и моя хуй и започнах да си го лъскам. Не знам колко време ме ебеше в устата. В един момент почуствах че му идва, само се дръпнах назад. Започна да хвърчи като фонтан. Цялото ми лице беше в млякото му. И аз също изригнах. Изправих се и той ми се усмихна доволен. Погали ме по бузата и ми благодари. Започнахме да се бършем. Пръв той излезе да види дали някой не ние видял. Даде ми знак и излязах и аз. Отидох до мивката и започнах да се мия хубаво. Но в устата ми още чувствах неговите остатъци от сока му. Качихме се в рейса и не се поглеждахме. Чувствах се гузен, но вътрешно ми остана хубаво. Потеглихме и след малко бях задремал. Но когато пристигнахме на първата спирка във Виена, до него се освободи място. Той се обърна към мен и ми намигна да седна до него. Бях си помислил че няма да ми проговори след случката в тоалетната, но бях се излъгал. И това ми хареса много.

Следва

Няма коментари:

Публикуване на коментар