Translate

вторник, 7 май 2019 г.

Гларус

С това романтично название са известни варненските момчета, които превръщат летните ваканции на много дами в незабравими еротични приключения. Такъв гларус е бил някога Васко и той се съгласи да ми даде едно интервю за подвизите си.

ДТ: Какво е да си гларус?

В: Как да ти кажа, има ги всякакви. Някои го правят за мангизи, други за слава, по-малко заради самото ебане. Абе, повечето бяхме за парите, проституция си е, няма да се лъжем. Ама нашата е по-трудна от женската, ония, колкото и да е гнусен, затварят очите, отварят краката и чакат да свърши! А ние мъжете, трябва да го сдървим, ако ти излезе някоя шестдесет годишна баба, да те видя, как ще я наебеш!

ДТ: Много „баби“ ли има, какви са жените, които търсят гларуси?

В: Има. Ама не са много, аз слава богу никога не съм бил с жена, която ме отвращава. Но съм имал колеги, които и куче биха чукали, ако им платиш. Има и млади момичета, хубави, търсят летни приключения. Тях и без пари може. Повечето са на 30-40 години. Идват да олабят на принципа, каквото стане на морето, си остава на морето. Временно се освобождават от задръжките си, някои идват и с мъжете си, бисексуални, фетишисти, импотентни, всякакви има! То и сред гларусите си има хора за всичко, имаше един Станко бабара, само над шестдесет годишни лющеше. Те си го знаеха, ред се чакаше там...

ДТ: Ами ти, как стана гларус и как приключи с професията?
В: 1997 бях на 17, хич не ми вървеше даскалото. Тренирах плуване и волейбол и бях хем висок и строен, хем с широк гръден кош. В бележника се двойки и тройки, обаче момичетата бяха луди по мен. Знаеш как е, лошото момче, малките си припадат по такива. А и тоя в гащите ми си го бива, теб лъжа, мене истина, ама е двадесет сантиметра и като го хванеш, пръстите ти не могат да се срещнат. А на ония години не спадаше и след изпразване. Ебах ги много, ама нямах гаджета, така, да сме ходили. Чук и чао или чук и бег, ха-ха!

ДТ: Е, какво, не си се влюбвал, като ученик?

В: А, има си хас! Бях хлътнал до ушите, само за нея мислех. Стана, легна, се тя ми е пред погледа. Спрях да ям. Наще викат, „да не си болен?“, болен ами! Стегнало ме е гърлото, не мога слюнката си да преглътна. А тя, мадона! Момиче, като на картинка, кожата и бяла, гладка, алабастър! Леко чипо носле и големи очи, топли, лешникови, да се загубиш в тях... Обаче девица и решена да си остане такава до сватбата. Бе, преболедувах я.
Лятото на 97 дойде, имах един поправителен, нищо неочаквано. Бях вече един и осемдесет и пет висок и деветдесет кила само мускули. Ама не, като на фитнесчийте, грозни буци, а от плуването хармонични, бяха ме карали да се събличам да ме рисуват.

ДТ: И как започна кариерата?

В: Без да разбера! Майка ми ми търсеше някаква работа за лятото, бачкаторска, когато една комшийка се обадила. Студентка, работеше рецепционистка на Албена. Вика, „Лельо, Васко иска ли да дойде пиколо в нашия хотел? Ще взима хубави пари, най-малко 100 долара с бакшишите!“. Сто долара! По онова време туй бяха страшно много пари, особено за ученик. Майка ми се съгласила без да ме пита и на следващия ден бях в хотела и ми мериха униформата. Нямаха, като за мен, та ми дадоха по-малък номер. И почнах, носи куфари, чанти, цял ден нагоре-надолу. Тогава се появи Джули. От Лондон, на четиридесет и пет, вече налята от годинките, обаче не гнусно отпусната. Много жизнена, просто излъчваше виталност! Гребеше от живота с пълни шепи, дупето и голямо, с бричове, като ходи и полукълбата на задника и играят. Нисичка, с коремче, да ти напълни шепите и огромни цици! Е-е-е, аз имам големи длани, едната не я побирах в две ръце. Още като влезе в хотела и сякаш всичко живна, оказа се, че я познават, идвала всяка година. Смееше се високо, а очите и святкаха, веднага ме забеляза. То не беше трудно, стърчах над останалите, като върлина. Връчи ми куфарите и тръгна пред мен, въртеше оня ми ти задник, направо да те хипнотизира. Голям гъз, ама не отпуснат, а напращял, ще и сцепи лятната рокличка! Върви с високо вдигната глава, сякаш притежава хотела, стигнахме до стаята, аз вкарах багажа, започнах да каканижа, както ме бяха инструктирали, а тя ме прекъсна и каза след един час да и донеса рум сървис. Така ме огледа, че аз дето се имах за баш ебач в училище, се изчервих, като домат. Нося и след час поръчката, а тя изкъпана, мирише на зелена ябълка, свежа и усмихната, ме посрещна само по една кърпа. „Остави – вика – таблата на масата.“ И мина зад мен, както сервирах, ме хвана за пакета, а аз се парализирах.

ДТ: Айде сега, ти не очакваше ли, че може да стане нещо, всички от Варна още от малки сме слушали какви ли не истории?

В: Хем очаквах, хем не. То едно е, да си слушал хвалбите в махалата, ама в действителност не вярваш, че ще стане. Аз преди това се имах за голям ебач, щото бях чукал „големи“ жени. Всъщност бях се ебал с две студентки от ВИНС-а, на по 21-22 години, виж, колко ми е бил акъла, тия момичета съм ги виждал, едва ли не на възрастта на майка ми!
Джули беше нещо съвсем различно, след нея разбрах, колко зелен съм бил. Ръката и ме мачкаше алчно, стискаше точно, колкото да ме заболи, но още да ми е приятно и мъркаше, като котка. Завъртя ме с лице към нея, тя седна на леглото, придърпа ме и ми разкопча панталона. Извади ми хуя, а той почти готов, разгъна се пред очите и, като пружина. Джули извика радостно от изненада и го хвана с две ръце. Кърпата и се свлече леко и почти оголи грамадните и гърди. Само зърната останаха скрити, показаха се големи кафяви ареоли, ако се беше съблякла направо нямаше да е толкова възбуждащо. До тогава не съм знаел, какво е минет, братче! Тази жена го лапаше за свое удоволствие, направо правеше любов с чепа ми. Ближеше му бавно главата с цял език, ноздрите и се разширяваха, докато го душеше. Аз, като се възбудя, изпускам една много остра миризма, гадна, ама жените се побъркват. Хвана ме с дясната ръка за основата на хуя, а с другата ми гепи топките. С дясната движи бавничко напред-назад, с лявата ми меси ташаците един по един и като ги хване ги дърпа. Хем ме боли, хем ще припадна от кеф! А езикът и не спира, навря си върха в отворчето на кура ми и дълбае навътре, после с езика обикаля бавно-бавно и натиска под ръба на главичката. Аз малко се поосеферих и дръпнах кърпата, та се разляха ония ми ти цици, напращели, ще гръмнат! А зърната им големи, колкото върха на кутрето ми и започнали да втвърдяват, като малки сбръчкани курчета. Хванаха я за зърната с по два пръста и ги замачках, виждал ли си, как еректира зърно, все едно е хуй?! Джули запъшка и накрая ми налапа чепа, дълъг ми е и до тогава ми бяха лапали само главата и малко от ствола. Тя направо започна да го поглъща, не вярвах на очите си, усетих как опря главичката на гърлото и, викам си, до там! Тя обаче преглътна един-два пъти и ме пусна навътре. Започна сама да се чука в гърлото, лекичко, глътката и ме стискаше, като да иска да ме издои. Хвана ме за топките с две ръце и ги замачка и аз не издържах, започнах да се празня право в гърлото и. Изпи всичко, капка не остави зян. Похвали ме, колко съм вкусен, без да изпуска парчето ми от ръцете си. А то не спада, леко поомекна, ама тя го мачка и аз пак се надървих. „Хайде, вика, дарлинг! Ела!“ и легна назад, разтвори бедра и си вдигна сама краката. А долу едни месести срамни устни, набъбнали от кръв, честно, видях ги, как мляскат от нетърпение! В панталона имах презервативи, обаче изобщо не се сетих за тях. Треперещ от възбуда влязох между краката и, потънах в нея, вътре беше гореща, като пещ! Ако не се бях изпразнил преди минута, с влизането щях да свърша. Тя така изстена, че сигурно я чуха чак на рецепцията. Аз, понеже исках да се покажа, какъв ебач съм, я заръгах, като чобанин. Тя записка, като и го надъних целия и си сложи дланите на гърдите ми, да ме отбута малко. Накефих се, че я е заболяло и още повече се надървих, хлапашка работа... Ама тя си знаеше, какво иска и ме вкара в ритъм, бавни, дълбоки прониквания, като и дойде много ме бутва лекичко. Постепенно ме забърза и след пет минути вече си я ебях, както си знам, спортно, енергично, вътре-вънка без почивка, с яко темпо. Гърдите и се мятат, коремчето и се нагънало на три ката, видя ми се страшно еротично и с едната ръка и мачкам циците, а с другата коремчето. Как свърши тая жена, мислех, че се е напишкала, толкова нещо изтече от нея. Стиснала очите, вкопчила се в бицепсите ми, а пръстите на краката и свити на топка. При всяка вълна на оргазма, тялото и се разтърсваше така, че се уплаших да не строшим кревата. Свършваше сигурно няколко минути. Накрая тръпките се разредиха, станаха по-слаби и като приключи се изниза от хуя ми с такъв стон, че се почувствах, като олимпийски медалист. Пак ме хвана за парчето и ми прави една бавна, мързелива чекия а лицето и блеснало в една доволна усмивка и ми приказва, радва се на хуя ми, опитва се да го обхване с пръсти и възклицава доволно, като не успява.

ДТ: Бе, ти каза, че на са ти вървели уроците, на какъв език се разбирахте?

В: А, езиците ми вървяха, пък и за оная работа, езикът е универсален.
Както ми галеше кура, се присегна към куфара и извади кутия с крем, отвори я и започна да ми го маже. През цялото време ме гледа с една такава хищно-победоносна усмивчица. Като го омаза добре, започна да загребва и да си маже анала. Щях да я а еба в гъза, направо откачих, така се одървих, че можех да къртя бетон с чепа си. А тя ме гледа дяволито и бърка с пръстче в дупето си, вкарва крем и го върти, да го размаже хубаво. Като се отпусна добре ми каза, „Внимателно там“ и се завъртя с гръб към мен. Застана на колене и се отпусна напред на гърди, а с ръцете си отвори големите бузи на задника. Пред мен се откри една гледка, сочни срамни устни, блеснали от сок и морави от прясното ебане и анусът и, леко зеещ, се едно вика, „ела да те изям!“. Аз до тогава не бях виждал анален пръстен да стои отворен и страшно се възбудих, вместо стегнатата точка пред очите ми беше мека, месеста анална халка, отворена, колкото монета от 50 стотинки. Като се опознахме още, разбрах защо, тя така си разпъваше анала, че ми се струваше нереално. С момичетата, с които бях правил анална любов до тогава, винаги имаше скимтене, болезнени физиономии, ох и ах, обаче Джули го пое с доволно изпъшкване. Нагласих му набъбналата до пръсване глава, морава от възбуда и натиснах ба-а-авничко, потъна, като горещ нож в масло. Анусът и ме прегърна в нажежените си обятия и докато и го нанизвах тя си завъртя задника и влязох до топките. Хванах я за големите полукълба, разтворих ги максимално и се задвижих. Като го натъпквах до край, тя измучаваше, нещо средно между болка и кеф, беше спуснала ръка между краката си и си търкаше путката с бавни кръгови движения. Почнах да забързвам и тя ме накара да забавя, схванах, че трябва да я еба в синхрон с ръката, с която се самозадоволяваше. Беше отворила уста и от гърлото и започна да се надига едно ниско ръмжене, а червата и ме притиснаха. Стисна и клитор, и срамни устни в шепа и ги замачка ожесточено. Свърши с викове, хвана ме за мъдете и ги замачка. Аз се притиснах, колкото дълбоко можах и почнах да изпомпвам сперма в големия и задник. Сигурно съм изхвърлил достатъчно, че да и направя клизма със семе! Като го издърпах, излезе с мляскане и отстъпих крачка назад, да се полюбувам. Големи гъзи бузи и между тях широко зеещ отвор, като шахта, братче! Всичко се виждаше вътре, алено, лакомо, истинска паст. Тя си полежа така и стана едно мързеливо, като току що наяла се пантера. Взе си чантичката, извади банкнота и ми я подаде. Изчервих се, като домат, даже не погледнах колко. Смотолевих някаква благодарност, докато трескаво се загащвах, тогава видях, как по краката и течеше сперма от задника и.
Ей така станах гларус. После слизам долу и всички от персонала ми се хилят. Комшийката ме дръпна настрана и ми вика „колко?“. Аз така се засрамих, че се правя, че не схващам. Само, вика ми, не казвай, че не ти е платила! Тогава бръкнах в джоба и извадих банкнотата, сто лири, братче! Това бяха около 160 долара, някои хора изкарваха толкова за два месеца бачкане, а аз ги направих за два тека. Обаче се почувствах, като курва. Чак по едно време се усетих, че комшийката ми обяснява, че 10% са за нея.

ДТ: Направо бардак! Аз съм работил спортен инструктор в комплексите, ама чак такава организация, не съм виждал.

В: А, там работата беше много напред. После в какви бакии се забърках... викаха полиция, за малко ми се размина. Ама с Джули имахме още изживявания, имаше и други, де.

ДТ: Нещо групово правил ли си?

В: Има си хас! И тройка, и четворка, и компания за дискотека. Ако се чуем пак, ще ти разкажа!

Това интервю взех от Васко преди известно време, а после имахме още един разговор. Направил съм само някои чисто козметични промени в секс сцените, но разказът е почти изцяло автентичен, както го чух аз.


Дядо Торбалан

4 коментара:

  1. Интересно хрумване! И Джули е готина...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, хрумването е старо, но първият опит беше абсолютен провал. Исках да направя серия интервюта с хора, които имат интересни, дори шокиращи интимни преживявания и се свързах с една от sexsluchki. Тя се хвалеше, че слага рога на мъжа си и беше оставила скайп, зарадвах се, защото куколд темата е популярна. Беше сладурана, направо бонбонче, но какво беше разочарованието ми, когато за един час разговор тя успя да формулира точно едно завършено изречение, всичко останало беше "aham", "daa", "ne" и накрая се отказах. На Васко му бях батко и донякъде ментор, докато той не ме задмина, влизайки в професионалната лига.

      Изтриване
  2. Доста наивно дори не предполагах, че гларусите са платено удоволствие. Винаги съм мислила, че е нещо като морска култура, въпрос на чест да преминат през такъв етап хаха.
    Интересно е интервюто и очаквам продължението :)

    Лейди

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че ти е интересно. Има си гларуси-аматьори, които го правят за спорта, аз например никога не съм и помислял да монетаризирам ебането, въпреки, че героинята Мая от студентските истории ме навиваше. Профи гларусите се занимават не само със секс, но и с много други дейности - кражби от туристи, продажба на наркотици, бижута. Епизодично ще срещнем един такъв във втората част. Васко беше полу професионалист и то само два сезона :).

      Изтриване