Translate

сряда, 30 юни 2021 г.

Чичо Ахмед, втора част

 Чичо Ахмед ме целуна по устните и ми наля още една чаша, пълна до ръба. Изпих я и се изправих несигурно. В стаята беше тъмно, само мъждивата светлина от екрана прожектираше гърчещи се голи тела. Не бях усетил, кога е паднала нощта. Ахмед ме шляпна по дупето и ми каза, че като оправя голямото легло на майка ми и баща ми, ще ме чака в банята да ме приготви. Криво-ляво оправих леглото, постлах го със сатенени чаршафи, опънах си чорапите по краката и наместих извъртелия се сутиен. В банята Ахмед беше отвъртял слушалката на душа и нагласяше струята, да не е нито много силна, нито много гореща, нито много студена. Като влязох той ми помогна да си съблека роклята и да я хвърля с омазаните бикини в коша за пране. Накара ме да се наведа напред, беше намерил някакъв хидратиращ крем на майка ми и щедро ми намаза ануса и шланга на душа. Още бях отпуснат отзад и маркучът влезе в дупето ми без да ми причини дискомфорт. Водата започна да ме изпълва с приятно гъделичкане, все по-навътре и надълбоко в червата. Коремчето ми започна да се издува леко и имах чувството, че съм като балон. Ахмед ми каза, че ще извади маркуча, да се приготвя да седна на тоалетната. Едва успях да седна, като измъкна шланга от мен и от дупето ми шурна сдържаната вода. Беше много приятно, стана ми хем леко, хем изпитвах облекчение. Ахмед ме пълни още три пъти, докато от мен накрая течеше само чиста вода. Остави ме да поседя на тоалетната няколко минути, докато излезе всичко, а през това време си играех с члена му. Едновременно умирах от ужас и нетърпение да ме обезчести с това венесто, тлъсто чудовище.

Ахмед ме вдигна на ръце без усилие, прегърнах го с ръка през врата и докато се целувахме нежно ме пренесе до спалнята. Щръкналият му хуй се мяташе по пътя и на няколко пъти тежко се шляпна по голото ми дупе. Сложи ме да седна на леглото и ми махна сутиена, останах само по чорапки и той като ми разтвори крачетата, ме придърпа до ръба на леглото. Бях като кукла в големите му лапи. Коленичи пред мен и наведе глава към слабините ми. Нежно близна подутия от възбуда, но мек пенис и аз простенах. Налапа и го и засмука, беше много приятно, но миниатюрната ми пишка така и не се изправяше. Ахмед прихвана краката ми под коленете и едновременно ги разтвори широко и притисна към тялото ми. Така дупето ми се отвори и вирна нагоре. Мъжът спусна език по все още девствения ми анус и започна да обикаля по халката. Чувството беше, като много приятно гъделичкане. Постепенно езикът му правеше все по малки и малки концентрични окръжности, докато върхът му се намести на дупчицата и нахално натисна навътре. Силният парещ език проникна в дупето ми без съпротива и започна да се разхожда и да проучва интимните ми кътчета. Протегнах ръце и като хванах бузките на дупето си ги разтворих, колкото мога, за да усетя езика му още по-навътре, а от меката ми пишка се проточи прозрачна едра капка възбуда. Небръснатите му бузи дращеха нежната кожа на бедрата ми, над дантеления ръб на чорапите и това добавяше към влудяващото желание. Скимтях и се извивах, а той продължаваше да ме чука с дебелия си горещ език в дупето, докато халката ми не просто се отпусна, а направо се разтвори. Като реши, че съм готов, взе от крема на майка ми, гребна с дебелия си пръст и намаза щедра доза по ануса ми. При второто мазане вкара пръста си навътре и натика от крема. Завъртя пръста си, като свредел в дупето ми и аз полудял от желание се нанизах докрай. Цял треперех, докато дебелият пръст шаваше и опипваше червата ми. Ахмед ме чука известно време с пръст, после, без да го вади, ме завъртя да се обърна. Застанах на колене и силната му длан ме натисна между лопатките и легнах на гърди. Той ми хвана ръцете и ме накара да си разтворя дупето, колкото мога.

- Хайде, Герганче, хайде мойто момиче. Разтвори дупенцето за чичо си Ахмед и се отпусни. Колкото по-хубавичко се отпуснеш, толкова по-малко ще боли, за твое добро е.

Опънах бузките на задника си до скъсване и на аналната ми халка се опря масивната, гореща и нежна глава на члена му. Беше го намазал с крема и започна да го хлъзга в цепката на дупето ми, като при всяко плъзгане натискаше малко и навътре. При поредния натиск, вместо да се хлъзне нагоре, напъна халката ми и насили пътя си в мен. Изпищях от болка, имах чувството, че ме разкъсва и панически се опитах да се изнижа, но той ме хвана здраво за кръста с яките си ръце и ме задържа нанизан на дебелия си пенис.

- Шшшшт, Герганче. Стой мирно, миличка. Сега ще ти мине. Само да свикнеш. – успокояваше ме Ахмед, докато аз хлипах и го молех да ме пусне.

Не знам, колко сме стояли така, но постепенно болката заглъхна, до мощно напрежение в аналния ми пръстен. Вместо острата, режеща като с нож болка, сега се чувствах разчекнат отзад с далечно усещане за тъпа и слаба болка. Спрях да викам и само охках и стенех от напрежение. Ахмед ме усети и внимателно се задвижи, чукаше ме само с грамадната главичка на хуя си, усещах как при движение назад ръба и опира отвътре в опънатия ми до скъсване анус. Постепенно засили темпото и амплитудата и още няколко сантиметра от могъщия му кур проправиха пътя с в мен. Болката беше там, но нямаше значение на фона на фантастичното чувството за изпълване. Чувствах се пълен, завършен, все едно изведнъж бях получил някакво липсващо парче от себе си, без което съм бил странно, половинчато създание. Ако искаше, щях да бъда Гергана, щях да стана всичко, само и само да не излиза от мен и да продължава да разкъсва дупето ми с парещата си сонда. Членът му достигна някаква точка, от която някъде вътре в коремчето ме заболя и подскочих. Ахмед позавъртя таза си и намери как да проправи пътя още по-навътре в мен. Изненадващо, колкото по-напред си проправяше път в мен, толкова по-малко ме болеше, сякаш вече беше в корема ми. Могъщият член пренареждаше органите ми, за да се намести в мен, после се отдръпваше, и усещах всяка изпъкнала по него вена с опънатия си анален пръстен. В агонията си бях стиснал чаршафа с юмруци, но сега отново хванах бузите на дупето си и се разтворих за любовника си. Усетих големите му, тежки топки да се долепят до моите жалки ташачки и за миг останахме така. Беше проникнал в мен до край. От чувството за изпълване, от напрежението в ануса и от самата мисъл, че съм нанизан до корен на този член, затреперах, в слабините ми избухна непоносим парещ сърбеж, който точно когато мислех, че ще умра се изля от пишката ми божествен екстаз. Свършвах на хуя му и виках, като кучка, обляното ми в пот тяло се тресеше, като в епилептичен припадък, докато накрая увиснах в ръцете му безсилен. Бях, като марионетка с прерязани конци, изцеден от емоции, болка и удоволствие. Ахмед ме остави внимателно да легна по корем, изхлузвайки се от кура му. Докато излизаше имах чувството, че щ изтегли вътрешностите ми със себе си. Лежах по корем, с разтворени крака и разтворен анус. Халката ми правеше конвулсивни опити да се свие, но после се отваряше отново, разчекната до неузнаваемост. Като се поокопитих, протегнах ръка и опипах с пръсти ануса си, направо се ужасих, зеех отзад, като шахта. Ахмед ме хвана и ме завъртя безцеремонно по гръб, надвесвайки се отгоре ми. Погледнах надолу, към надървения му член и видях, че стига над пъпа ми. Не можех да повярвам, колко дълбоко е проникнал в мен! Без да мисля отворих бедра и вдигнах краката си, като жена. Ахмед се спусна надолу, за да намести члена си в мазния ми разтворен анус и с едно плавно движение проникна до половината, пускайки рояк искри по целия ми гръбначен стълб. Устните му намериха моите и затворих очи, поемайки езика му в устата си и пениса му в дупето си.  Дебелият ствол изпълваше червата ми и притискаше моравата главичка някъде дълбоко вътре в корема ми. Ахмед вдигна краката ми на раменете си и проникна до край. Чукаше ме с дълбоки, властни движения, членът му ставаше все по-твърд и дебел с всеки тласък. Дълбок рев се надигна в гърлото на любовника ми и дебелото парче месо в ануса ми запулсира, изстрелвайки горещата си сперма дълбоко в корема ми. Почувствах се неимоверно щастлив, че бях доставил удоволствие на Ахмед, че неговата Гергана го е накарала да свърши. Празни се в мен сигурно повече от минута, имах чувството, че ми прави нова клизма, този път с горещата си сперма. Когато накрая конвулсиите на могъщия му член затихнаха, той излезе, оставяйки ануса ми за втори път зееща дупка. Само че сега халката ми дори не правеше опити да се свие. Беше се оформила в неговата дупка за удоволствие, в любовното ми отверстие, в истинския ми полов орган. Ахмед легна тежко до мен и ме прегърна. И двамата твърде изтощени, за да говорим, а и всякакви думи биха били слаби на фона на случилото се. Докато се унасях, от чудовищно разчекнатия ми анус се стече мазна струя сперма, после още една. Не ми пукаше, гушках се в мъжа си и се оставих в прегръдките на мечтите и съня.


4 коментара:

  1. Тази вечер от мен цели два :) Много се радвам, че реши да публикуваш следващата част без значение защо и как :)
    Аз още не съм ги прочела, за да ги коментирам, но си имам извинение :) Пазя си ги за онзи период от месеца, когато в главата ми буквално няма място за нищо друго освен похот. Така де, смятам да им се насладя качествено :) Боя се, знам ли кога ще има пак :)

    Ая

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ая, не знам дали точно този тип разказ би бил подходящ за потушаване или разпалване на женска похот, в зависивост от предназначението. И аз не знам, кога ще има пак нов разказ, сега съм в отпуска и кой знае, ако жена ми ме остави някой ден, за да се види с приятелки и имам настроение може и да седна да пиша.

      Изтриване
  2. И мъжа ми свършва с много сперма, но чак да усетя като втора клизма отзад е малко пресилено. Виж, ако прекалим с лубрикнта, наистина става като клизма и е потичало, като правим анален секс. Но тогава и двамата сме възбудени и не му обръщаме внимание.

    ОтговорИзтриване
  3. Безбрий пъти съм се празнил в гъза на жена ми, но никога не е излизало навън. Правил съм и по два тека, същото е. То вторият път спермата е много по-малко. Ректумът се разширява навътре и поема спермата.

    ОтговорИзтриване