Translate

събота, 11 април 2020 г.

Сок от ананас 3

Плащаме набързо. Сервитьорката любезно и с намигване пожелава на жена ми "Успех", при което се разсмиваме искрено. Жена ми все пак решава да го изиграе неразбрала:
- В какъв смисъл?
- Ами в пълния - закачливо й отвръща сервитьорката. Цяла вечер ги настървяваш тези двамата мъжаги, че чак не ми се ще да съм на твое място тая нощ.
Отново сме смеем с момичето, и тръгваме, докато положението е още горещо. Излизаме и вървим към колата. Намираме я, викаме такси, прехвърляме нещата от багажника в таксито, сядам до шофьора, казвам му адреса и потегляме към вкъщи. Подозрително тихо е на задната седалка. Обръщам се и какво да видя? Жена ми седнала зад шофьора, а Стоян е буквално върху нея, и се целуват су..упер страстно без грам притеснение. Заговарям таксиджията на неутрални теми, за да разчупя сконфузната обстановка на предните седалки.
- Тия младите явно не могат да изчакат до вкъщи, а? - през ехиден смях отбелязва бакшиша.
- Ами луди млади, какво да ги правиш - отговарям му със съгласие. При коментара жена ми почва да се киска тихо отзад. Поглеждам, роклята й вече е почти на кръста, а пръстите на Стоян усърдно размазват с пръсти обилно течащата й путка, докато се мляскат просто като невидели. Негласното одобрение на таксиджията е свалило дори и малкото задръжки у жена ми.
- Само да не ми изцапате отзад ей, младежите - виждам че е на зор работата. Не че нещо, ама да не чистя след вас, а? - загрижено поглежда в панорамното огледало той. Става ми интересно да наблюдавам ситуацията как се развива.
- Няма страшно - почти през въздишка му отговаря жена ми. Не сме деца все пак.
- Добре - с видимо успокоение отговаря шофьорчето, докато започва все по-често да поглежда в панорамното огледало. Леле че страст - намига ми докато ме поглежда. Младост, луда кръв! Няма лошо - добавя. Връщате ме към младините, когато и ние правехме подобни дивотии. Жена ми през това време от прекомерна превъзбуда, както и от толкова много “съобразяване” с околните тая вечер, вече дори не се и старае да се крие зад седалката на водача, докато със Стоян се натискат неистово. Успявам да срещна погледа на скъпата няколко пъти през това време. Усещам че нещата са много сериозни. Решавам да взема нещата в свои ръце:
-Колега, какво ще кажеш да отбиеш някъде тука и с теб да слезем да те черпя едно кафе от автомата, а? Да оставим младите насаме за малко в колата, какво ще кажеш? - намигвайки му подсказвам, че е по-скоро молба, отколкото предложение.
-Да, да, точно така - почти подскача жена ми. Много добра идея, мило! И без т'ва вече не издържам и ще възседна тоя малкия още тука в колата.
-Мило?!?? - изпада в недоумение опулен шофьора докато със сериозно объркване поглежда ту към задната седалка, ту към мен.
-Да - отговарям му. Това е жена ми.
-Чакай да спра аз наистина, че още малко и инфаркт ще ми докарате бе човек...какви работи ми говориш? Таксиметровия шофьор веднага свива от булеварда в някаква тясна уличка, и не след дълго се озоваваме на някакъв паркинг в междублокови пространства накъде до някакъв трафопост, зад който има дървета, под които много прецизно бакшиша набутва колата си и гаси двигателя.
- Тука би трябвало да е добре - констатира шофьора.
- Да, не е лошо - отвръщам му аз. Само дето няма кафе апарат наблизо.
- Има, има - отривисто ми отговаря той. Тук съвсем наблизо зад блока има денонощен магазин с кафемашина до него.
- Супер - съгласявам се аз, докато му правя знак с ръка да слезем от колата.
Още не сме успели да слезем, а на задната седалка жена ми вече се намества към средата, с широко разтворени крака, между които младежа веднага се снижава, очевидно, за да вкуси най-накрая вкусната й и олигавена путка. Таксиджията объркан и ошашавен гледа ту мен, ту случващото се в колата му. Потупвам го по рамото с намигване да ги оставим и да отидем да си вземем по кафе. Тръгва пред мен, като от любопитство и потрес, не спира през рамо да се обръща на всеки няколко крачки. Стигаме до въпросния кафе апарат, пускам монети, избирам обикновено кафе и...ммм, мирисът на кафе ме кара да се замечтавам, без значение по кое време на денонощието го пия. Изтича и второто кафе за таксиджията, отпиваме стабилно, и на момента си представям как утре като се наспим, двамата със Стоян ще пием кафе вкъщи, а жена ми гола ще ни прави закуска. На път още сценарии да ми изникнат, мислите ми са прекъснати от гласа на шофьора:
- А момчето? - все още объркан заразпитва таксиджията. Аз мислех че ти е братовчед или племенник, който се натиска с гаджето си. А тя ти вика на тебе мило, докато с него се целува и натиска пред тебе. Какво става тука? - нетърпеливо подпитва шофьора.
- Момчето го познаваме от преди няколко часа. Запознахме се с него в киното по-рано тази вечер - обяснявам на бакшиша, докато отпивайки от горещото кафе с огромно любопитство и усмивка наблюдавам реакциите му докато асимилира информацията.
- Ама как така? Ебаваш се е мене нали, хах - не успява да повярва той. Нали?
- Не пич, не се ебавам. До преди няколко часа не сме знаели че Стоян съществува - му казвам.
- А сега буквално я изяждаше, а сега сигурно вече я ебе на задната седалка на таксито ми - продължава шофьора. И ми го казваш с такова спокойствие, сякаш….И очакваш от мен да го повярвам като че е нещо нормално?
- Да, за нас е нормално - с усмивка му казвам.
- Бе вие сте луди бе! Т'ва не може да е истина - продължава да не недоумява таксиджията. И ти си окей с това?
- Да, напълно съм окей - чинно отговарям.
- Хах! Еми браво! Няма лошо - опитва да го възприеме той. Щом като ви влече и най-вече не ви пречи. - Добре, а как разбирате с кой да го направите - продължава да любопитничи той.
- Ами не знаем все още - замислям се. Тази вечер ни е за първи път. Стоян е първият чужд мъж на жена ми.
- За първи път?!? - отново не му се вярва. Ай стига бе. Тия двамата отзад, като ги гледах как мъжката се бяха награбили, да ти кажа изобщо не ми изглежда да се виждат за първи път - логично отбелязва шофьора.
- По принцип си прав - признавам му. И аз не бих повярвал ако ги виждах сега за първи път. Но истината е, че наистина тази вечер се запознахме.
- Егати работата - възкликва таксиджията. С шофьорлъка вече бях решил, че няма какво повече да видя. А аз съм виждал какво ли не в това такси. Но такива като вас досега...Бога ми, не бях! - Странна работа, аз ако разбера примерно за жена ми, главата й ще откъсна - разпалва се бакшиша. Еле пък на любовника й, малеее…
- Виж, не очаквам да разбереш - успокоявам го аз. Там е работата, че това го искаме наравно силно и двамата с жена ми.
- Наистина ли?! - недоумява той. Как така?
- Ами всъщност, не знам как да ти обясня. Просто усещаш, че го искаш.
- Добре де ама - прекъсва ме шофьора. Как си го избрахте точно пък него? Нали казваш, че ви е за първи път тази вечер?
- Да, точно така! За първи път - потвърждавам му аз. Бяхме в киното и така се случи. По-скоро, той дойде при нас. Седна до нас, заговорихме се и така.
- Хех! - изхилва се ехидно той. Че то всеки е можело да дойде и да седне до вас, т’ва значи ли че с всеки ще го направите?
- Не разбира се - усмихвайки се започвам да му разяснявам. То не е нещо, което можеш да го пипнеш и видиш. Просто някакъв вид заряд, който не може през всеки един електрод да се разреди. Когато се появи подходящия, просто усещаш че е той и просто се случва.
- Не знам какво се случва, ама трябва да се върна при колата, да видя както става, че така не ми е спокойно - казва свъсено таксиджията, насочвайки се в посока към колата.
- Спокойно де - догонвам го аз. Няма страшно, най-много утре да минеш една автомивка на колата. Голяма работа! Вадя си парите. - Ето ти една двайска за неудобството - подавам му аз банкнота.
Бакшиша непоколебим прибира парите и запалва цигара. Все пак с бавна крачка и повечко опити за уж неангажиращи разговори стигаме до колата, чието купе се клати доста ритмично. С усмивка се опитвам да си представя картинката вътре, докато поглеждам нахално през отворения прозорец на едната от задните врати. Лесно се различават силуетите вътре. Жена ми е стабилно надупена в кучешка поза, а Стоянчо здраво стиснал я за кръстчето, я лашка мъжката в доста ритмично темпо...нещо от сорта на веднъж в секунда, набивайки хуя си в дълбините й, рязко и докрай всеки път. Стоновете и от убеден съм върховния кеф се чуват примесени към онези звуци на пляскащи се тела, когато чатала на мъжа се среща с дупето на жената. Невероятно, но факт! Официално! - Жена ми Елена се ебе с друг пред мен. Виждат ни, и Стоян се стъписва леко сконфузен, при което жена ми буквално му нарежда да не спира, че ще го убие. Малкият леко спечен продължава да я чука, като за учудващо кратко време възбудата му го омагьосва наново, за да възобнови силата, ритъма и заряда си. Жена ми от друга страна, опряла ръце на отворения прозорец, хапе устни скимтейки и едва успява да не завика от кеф.
- Бейб, кажи ми че ти харесва - навеждам се до отвора на прозореца, за да я целуна.
- Неземно яко е, мило! - усмихва ми се във възбудата си тя намлясквайки устните ми. Усещам вкусът на стояновия кур по устните и езика й. Благодаря ти, че спряхме скъпи. Много ти благодаря! - Вече наистина беше крайно време да го получа, защото иначе просто щях да издивея - обяснява ми сладко скъпата на пресекулки, заради тласъците, с които Стоян я дъни отзад.
- Супер яко изглеждаш бейб. Още не ми се вярва че се случва. Направо ще полудея от кеф - не ми стигат думите да й обясня колко се кефя.
- Ох дааа...мило, случва се! И то как само се случва….мммм! - измърква ми тя, докато му се набива назад, като по този начин ненаситно му посреща тласъците. В това време се сещам за таксиджията. Поглеждам го, като хипнотизиран! Зяпнал и не отмества поглед.
- Колега, к’во става? - закачливо го “прекъсвам”. Междувременно на Стоян явно му идва да свършва и засилва темпото, при което жена ми побързва да го прекъсне с думите “Не още миличък! Имаш още да се постараеш, за да заслужиш да ме напълниш със себе си”. Жена ми се измъква от захвата на кучешката поза и се изляга на гръб върху задната седалка, докато Стоян й разтваря краката, след което без абсолютно никакви церемонии забива езика си между срамните устни на путката й. Започва да я лиже и осмуква като невидял. Звуците от мляскането на путката й се чуват доста добре, както и нейните все по-чести стенания. По изражението на лицето на жена ми започва да се изписват всякакви гримаси на удоволствие. Таксиджията гледа жадно сцената. Тя отдавна е забелязала, че и той наднича вътре. Изумява ме колко лесно и бързо се отпусна от присъствието на бакшиша.
- Нали не е проблем да хвърлям по едно око и аз , а? - поглежда към жена ми шофьорчето.
- Разбира се че не е проблем  - отвръща жена ми. Ако беше проблем, изобщо щях ли да позволя всичко това да се случи в чужда кола пред непознат?
- Добре, ама нали се сещате, че и аз съм човек…и аз душа нося - започва да се мазни шофьорчето. Усетил накъде отиват нещата, ехидно поглеждам към жена си, която вече дори е качила единият си крак на седалката, широко разкрачена, за да може да подсигури още по-добър достъп на езика и устните на Стоян до всички гънки на путката си. Хванала е здраво косите му и буквално си търка путката на лицето му. Пъшка и охка съвсем спокойно, без ама изобщо вече да я интересува нищо. Гледа Стоян докато я лиже и му говори мръсотии, каквито бях я чувал само пред мен да говори докато я чукам душманската.
- Мило какво ще кажеш? - пита аз жена си.
- Ти сигурен ли си мило? - с лека усмивка ми отвръща тя.
- Ако ти харесва идеята, аз съм окей! - отвержено й отговарям. Дори не се замислям, че това сякаш идва вече малко в повече за една нощ, още повече, че ни е първата в това приключение.
- Можеш да мастурбираш докато ни гледаш - разрешава му тя.
- Ох супер! Така ще ви се любувам по-добре докато ви гледам.
Поглеждам към нея, а жена ми му се усмихва:
- Разбира се, няма проблем! Тук буквално се стряскам. Жена ми ме поглежда с лека нотка на нежна виновност в погледа. Усмихвам й се в знак на съгласие. Пресягам се, за да се целуваме, докато Стоян я лиже настървено. След което й прошепвам въпроса дали е сигурна, че го иска. Не знам как успява, но в погледа й прочитам животинско желание, след което ми отвръща, че й харесва идеята, че още един непознат ще я желае и наблюдава докато мастурбира. Междувременно шофьорът на такси стремглаво се разкопчава и намества към тях, за да гледа по-отблизо. Аз заобикалям и се намествам на предната дясна седалка, изцяло извърнат назад към случващото се отзад, а именно - жена ми, седнала в облегната позиция назад, с единият крак на седалката, докато Стоян обстойно и жадно я облизва така сякаш няма да има утре. А таксиджията застанал прав до отворената врата от страната на жена ми, си разтрива пакета през полуразкопчаните дънки.
-Бейб, как си - обръщам се към жена си, като вече съм си го изкарал и леко лъскам. Как ти действа обстановката и шофьора като допълнителен зрител?
-Идеално съм, скъпи! - отговаря ми тя. По-ебливо не съм се чувствала никога. Повечето публика не само че не ме притеснява, но и ме възбужда още повече. Даже както съм озверяла, бих го опитала и него.
При тези думи таксиджията почти си скъсва ципа на дънките докато си изважда хуя, който разбираемо е добре надървен. Доста добра дължина и дебелина, съпоставен с този на Стоян. Жена ми поглежда към него и грейва:
- Супер - възкликва тя, поглеждайки ме невинно.
След като вижда одобрението ми в погледа, възкликва:
- Сладък, ела да те видя по-отблизо - подканва бакшиша тя.
Оня не се и поколебава. След секунда вече и той е на задната седалка от лявата страна на жена ми, която е почти гола между двама различни и чужди мъже, които вижда за първи път в живота си. А аз съжалявам единствено че не е достатъчно светло в купето.
- Ммм..страхотно се целуваш - чувам жена ми да му казва - Как се казваш?
- Владо съм аз, приятно ми е - отговаря й той.
За втори път тази вечер, жена ми научава името на мъж, след като първо се е целувала с него. Без капка свян и притеснения жена ми вече се целува с таксиджията, така както и със Стоян цяла вечер. Седя отпред и гледам жена си между двамата, като мъничка курветина между двамата мъжаги. Владо като догонващ в резултата, по-усърдно награбва да се целува с жена ми, докато тя вече с охота му е докопала хуя и с финес му го разтрива с едната си ръка, докато Стоян все така неистово и упорито я лиже. В един момент се спира и сяда на седалката от другата й страна, след което хваща и поставя другата й ръка на кура си. Супер яката картинка е да гледам жена си, как лъска хуйовете на двама непознати мъже пред мен.  Гледам ги и ми прави ми впечатление че главата на кура на Владо е дори по-голяма от тази на Стоян.
- Леле мило, ще ме изяде тоя - успява задъхано да каже жена ми, докато за малко спират да си изяждат устите. -Много добър целувач си бе Владо - изкикотва се Ели.
- Благодаря - отговаря бакшиша.
- Ама наистина - много си добър. Подлудяваш ме направо - успява да каже тя преди оня отново да й запуши устата. Наистина, усеща се че й харесва особено много, по дълбоките стонове между примляскванията им. - Леле, искам да те видя как ме облизваш с тези умения - почти проплаква жена ми.
Дръпвам шофьорската седалка максимално напред, за да подсигуря пространство на Владо да се свлече в скута на жена ми.
- Мило, още не си му го опитала, а мислех че те интересува повече кура му - бъзикам жена си, докато я виждам в тъмното как подбелва очи още с първите допири на Владовата уста по срамните й устни.
- Оххх милоо…успява да изрони Елена. За по-късно ще си го оставя кура му. Върховно добър е с устата и езика си. Усещането докато ме лиже е несравнимо - добавя тя.
- Леле Владо.. женен ли си? - пита таксиджията жена ми.
- Да, защо? - отговаря й той.
- Защото завиждам на жена ти благородно - да има такъв майстор вкъщи на постоянно разположение. Целуваш се превъзходно. А как лижеш оставам без думи.
- Не я лижа и целувам много често честно казано - споделя Владо.
- Леле, цяло разхищение е. Засрами се, скарва му се тя. Искам да научиш мъжа ми да ме лиже така, почва да се киска тя, докато с извинение невинно ме поглежда. - Извинявай миличък - Ти си любовта на живота ми. Обожавам те, и до днес не предполагах че има мъж на света който да прави нещо с мен по-добре, но Владо ме лиже по-хубаво от теб..глезено ми се плези тя.
- Стояне, я й запуши устата на тая мойта курва ако обичаш. Още одеве ти споменах, че когато устата й остане незапушена прекалено дълго, започва много да бърбори.
- Нямаш проблеми пич - отговаря ми младежа, хващайки лицето й през брадичката с думите "Я ела тука многознайке". Тя се усмихва курвенски на Стоян и жадно си налапват устите.  Владо през това време усърдно облизва и осмуква путката на жена ми. А аз вече мастурбирам здраво докато гледам любимата ми, в ръцете на двамата непознати. Ебаси яката гледка. Никога не бях и помислял че толкова много може да ми се услади да я гледам в обятията на чужд мъж. Пък камо ли в тези на двама. Не минава още много и по начина по който започва да диша жена ми, както и по стоновете й, разбирам че й идва да свършва.
- Ох Владо, ще свърша! Да, да, да….ох ..свъъършвааам! - започва да трепери и вибрира в конвулсии докато Владо не спира да я смуче и лиже, явно по по-специален начин.
Хванала е здраво главата му с ръце и буквално се движи върху лицето му, докато го гледа с поглед който буквално крещи "само да спреш точно сега и ще те убия!" Минават минута-две, в които жена ми се опомня и полека идва на себе си.
- Владо, благодаря ти! Страхотен си с езика. Просто съм без думи, наистина. Толкова ми хареса, че не е истина.
- Има начин да ми благодариш - ехидно й се ухилва бакшиша.
- Ооо...така ли?! -отвръща му в същия дух жена ми. И какъв е?
- Ми може да си разменим местата ако искаш - продължава да нахалства Владо. Направо ме изкефва жена ми как изобщо не се поколебава, а направо се отмества и се разменят - той на задната седалка до Стоян, а тя на колене в скута му. Вече сякаш нас със Стоян ни няма е колата. Жена ми е обсебена. Имам прекрасна гледка от моето място. Стоян също. И двамата с него мастурбираме, докато жена ми без всякакво колебание и свян вече е налапала парчето на таксиджията, който изглежда като озверял от възбудата. Само за една вечер, жена ми прави свирка на втори непознат. А като я гледам, сякаш от години не е духала. Като развързана кучка е! С такъв заряд и хъс се набира на парчето на Владо, че той започва да охка и пъшка неистово. Купето се огласява от жадните и мляскащи осмуквания на свирката на жена ми. Владо не издържа и започва с ръце да й помага като й хваща главата с ръце и започва да й я движи по протежението на кура си, за да контролира колко от размера му да й влиза в устата.  Ухилвам се и със Стоян почти едновременно се споглеждаме - големият хуй на Владо лъщи от лигите на жена ми, докато тя упорито се опитва да поеме все по-голяма част от размера му в устата си. Чуват се онези сладки мляскащи звуци от свирка. Бакшишът е в екстаз със затворени очи.
-Приятел, жена ти е абсолютен майстор - констатира шофера докато жена ми му се дави на кура.
- Благодаря ти - отговарям му. Наистина е така. Но ти още нищо не си видял, намигам му аз.
А жена ми сякаш само това е чакала. Още 4-5 набивания и хуя на Владо изчезва в устата й, а той просто не може да повярва, докато подивява от кеф. Ели очевидно вече обожава да го прави със всеки следващ път все повече, тъй като да побере цял хуй в устата си, очевидно вече нямаше да й е проблем. Владо разбираемо доста се увлича, тъй като  хваща здраво главата на Ели и буквално си я чука в устата, като при всяко вкарване си го забива целия до ташаците. На моменти дори я задържа насила, за да остане още някоя и друга секунда повече “на топло и надълбоко”. В резултат на това жена ми се закашля и изплюва хуя на Владо, поемайки си жадно въздух и дишайки тежко. Цялата и уста е в лиги, също както и  хуя на Владо. Не го оставя за дълго и отново сама си го набива до сливиците, оставяйки Владо отново да мародерства с гърлото й.
- Ели, добре ли си бейб? - започвам леко да се притеснявам за здравето й аз. Владо, по-полека ако обичаш. Искам си жената здрава и цяла след това, нали?
- Не мило, остави го! Добре съм - жадно го гледа в очите в моментите докато си взема почивка за глътка въздух, докато му разтрива супер-олигавения и лъщящ хуй. Харесва ми да усещам колко силно ме иска и колко много иска да не спирам. Нали Владо - почва да преверзничи мойта.
- Да Ели, искам те много! Моля те не спирай! - разтопява й се в ръчичките той.
- Няма да спирам! Ще ти го изям ей, перверзник! Жена ти прави ли ти такава свирка, а? Я кажи!
- Ох, Ели .. ако искаш вярвай, но жена ми никога не ми е правила свирка, а сме женени 10 години. - почти през сълзи и се заоплаква той.
- 10 години ?!?! Леле Владо как въобще си жив - възроптаваме всички почти в един глас.
- Ами айде де, и аз не знам. Не съм стоял така естествено, имам една бройка от предишната ми централа. Доста години се чукаме с нея. Тя обича да ми духа, но не е както тебе Ели…ти си върха мойто момиче!
- Еее..благодаря ти Владо! - изкефва му се благодарно скъпата, след което възобновява фелациото. Искам да ме държиш за косата, миличък. И искам поне за двайсетина секунди, да ме чукаш бързо в устата, става ли? Ще си отпусна мускулатурата, за да ми влизаш спокойно с целия си размер, но искам да е по-грубо и по-бързо. Искам да си тествам пределите, глезено му се изплезва на ехидния мръснишки поглед.
- Сбъдваш ми мечтите Ели - почти се просълзява бакшиша. Не знам какво да кажа.
- Не казвай нищо, а ме чукай в устата. Следващите моменти просто няма как да бъдат описани… Владо буквално се раздаде на макс на желанието на жена ми, буквално чукайки я в устата, ама в истинския смисъл на думата. А аз продължавам да се притеснявам за нея. Тя от своя страна не само че нищо й няма, но си слага ръцете зад гърба, за да ни покаже, че няма да го спре, и че ще го остави да я ебе в устата докато той реши. Остава така докато Владо просто явно се измори и отпусна главата й от захвата си. Видимо разгорещена, силно поемайки си въздух и дишайки тежко, подканя Стоян да продължи, като преминава на неговия кур, директно поглъщайки го в добре разработеното й гърло. Курвенската уста на жена ми беше заместила ролята на путката й, защото поне 10 минути Владо и Стоян се редуваха в гърлото на жена ми буквално като разгонени и назобени с тестостерон нерези след едногодишно полово въздържание. Нямаше спирка! Искаше още, и още… Не ги източваше обаче, държеше  ги и двамата на ръба, като ги менкаше. Докарва Владо до ръба на лудостта, след което грубо го отблъсква, за да поеме кура на Стоян.
- Мило, като гледам колко време ги настървяваш, те чака много материал миличка - изкуствено загрижен го заиграх аз.
- Без да знам колко е скъпи, искам да се удвои. Искам да видя колко много ще бъде. Стоянчо го източих вече два пъти. Но Владо.. откога не си свършвал? - попита го тя.
- От 4 дни - й отговори той.
- Не е много, но все е нещо - усмихна му се мойта/
- Повярвай ми Ели, ще те заситя - заобещава й той. Аз съм много млекодаен/
- Мммм…супер Влади, давай ми я! - го подканя тя, налапвайки и поглъщайки лакомо парчето му.
Истински виртуоз на свирките, може всеки да заключи за Елена, само по изражението на този, чийто хуй осмуква. Стоян в същото време остава настрани, поддържайки постигнатото от жена ми с енергична чикия. Таксиджията не я бави нито миг повече, а директно отговаря на поканата й с ръмжене и тежки стонове на наслада, докато отривисто започва да й се празни в устата...продължително и обилно. А по мляскането и мучащите звуци на жена ми съдя, че е много приятно изненадана от това, което получава. Последват моменти на блаженство и минава поне минута преди жена ми да се отдели от кура на Владо, за да го похвали:
-Леле Владко, ти наистина си бил много на зор, а? - примлясквайки преглъща жена ми докато продължава да му го масажира и разтрива, като на моменти продължава да му го налапва и смуче, сякаш да се увери, че наистина няма повече сперма. Направо ми е чудно къде си побирал цялото това количество? 
Таксиджията явно все още не е дошъл достатъчно на себе си, за да й отговори, затова само гледа как  жена ми не му го оставя на мира, въпреки че пенисът му видимо е започнал да губи от размера си.
-Ей момиче, ти направо ми изпи мозъка. Лелеее! - успява най-сетне да отдели таксиджията. По-добра свирка не съм получавал. Истинско удоволствие е за мен да наблюдавам ненаситната си жена, която се обръща към Стоян,  загърбвайки Владовите комплименти:
-Ти си наред младежо. Ела ми тук, искам да ми се изпразниш в устата! Малкия се намества удобно пред нея, като нежно си я хваща за главата и без прелюдии, нетърпеливо си насочва хуя между устните на жена ми. Реши ли Елена да те източи на свирка, не й трябва много и получава каквото иска за норматив. Малкия се набира в добро темпо, а жена ми с охота и одобрителни възклицания посреща тласъците му в устата си. Той усеща поощрението й и започва истински да я дъни в гърлото. Владо през това време с изписано възхищение и изненада, сякаш не вярва на очите си, докато я наблюдава как духа на Стоян. Не минава още много и последния също започва да издава нечленоразделни и първични звуци, които издават, че започва да се празни. Жена ми усещайки го му го поема целия и застива така, за да му направи кефа да свърши директно в гърлото й. Аз наистина не мога да проумея как успя да се случи всичко което се случи. Чак не ми се струва истина. Жена ми сякаш не е мойта. И сякаш е забравила че съм в колата с нея. Най-накрая си изважда парчето на Стоян и с най-доволната физиономия му казва:
-Ей момченце, ще ти отхапя кура да знаеш. Как само ме изчука в устата.. А той нещо като виновно-срамежлив й се усмихва.
-Бейб, добре ли си? - загрижено я запитвам.
-О да, мило! Всичко е наред, не се безпокой. Жена ти просто не може да се нарадва на новото си умение. Страшно съм възбудена и не мога да се спра. Много ме кефи как поглъщам хуй, след хуй и ми се иска да не свършва. Спокойно миличък, теб ще си те оставя за десерт вкъщи. А сега искам да се прибираме, за да си довършим със Стоян. Владо ще ни закараш ли все пак тая вечер…
-Естествено бе Ели - отвержено й отговаря бакшиша.
Всички дружно се заемат да се оправят, Владо си минава на шофьорското място и не след дълго потегляме. По пътя таксиджията почти не спира да ни разпитва, да ни хвали и да ни се кефи на разкрепостеността. Разменяме телефони и уговорки за още срещи в бъдещето, след което пристигаме пред вкъщи. Слизаме всички, а Владо награбва жена ми и се целуват страстно...за довиждане. Едвам се откопчва от него и се качваме към апартамента с нещата от багажника. Какво се случи горе през цялата нощ, както и през целия ден след това, та чак до късно вечерта на другия ден, предполагам всеки един от вас може да си представи. Със Стоян чукахме жена ми във всички възможни варианти и пози часове наред. Почивахме безпомощни хапвайки и пийвайки сок от Ананас, след което уморени заспивахме вплетени. След което отпочинали и презаредени, като се събудим отново правихме секс след секс. Очаквано жена ми и Стоян се чукаха многократно и без мое участие, защото исках да й направя кефа да я оставя да му се насити без да я разконцентрирам. Тя оценяваше това много високо. С жена ми лапахме на Стоян няколко пъти, на което тя супер мощно се превъзбуждаше. Стоян много бързо се нави на агитациите на жена ми, и се нави да опита да й помага докато ми духа. Изненадващо за мен доста му хареса и след това доста често й "помагаше" да ми духат заедно. Игрите ни в тази посока стигнаха до там с малкия да й се редуваме, единия да свърши в нея, а след това другия да оближе путката й като изсмуче спермата му от нея.  От този ден нататък, в продължение на много месеци, жена ми ни редуваше безспирно. Беше на периоди - имаше моменти, в които искаше да я чукаме заедно на тройка, както и други, в които ни искаше по отделно, но в присъствието на другия. Просто нямаше насита. Стоян идваше вкъщи редовно и всеки път я размазвахме от секс. Имаше период от два поредни месеца, в които аз бях в чужбина по работа, и с жена ми решихме тя да покани Стоян да живее вкъщи през това време. Той разбира се прие на момента, не след дълго заради което се раздели с приятелката си, но той дори и за момент не се поколеба да приеме поканата, и се пренесе у нас. Почти всяка нощ ми пускаха клипове и снимки, докато правят секс, а аз мастурбирах и се празнех докато ги гледам. Супер много ми харесваше да знам кой е вкъщи с жена ми и какво правят докато ме няма. Във всеки един от двата месеца жена ми забременяваше от Стоян, заради което се наложи да прави аборти. Обясняваше ми, че просто не им е възможно да се пазят, защото тя хич не обича когато й се празнят навън. Веднъж дори с младежа ходили на лекар, защото се претъркали и се наложило да се лекуват, мажейки се с разни мазила. А с Владо не се случи повече да се видим...той известно време звънеше доста настоятелно, но жена ми така и не се реши да се изчука и с него. Мина време и усетих жена си увлечена по Стоян. Не след дълго той пък неочаквано замина за Щатите да си търси по-добро бъдеще, което лека-полека сложи край на нашите отношения, тъй като с времето започнахме да се чуваме все по-рядко и по-рядко, но в един от последните ни телефонни разговори ни призна, че се е влюбил в Елена и това допълнително го накарало да избере да спрем до тук, защото не му се искало да окаже, че бракът ни може да пострада. Така коварно приключи нашата история за сокът от Ананас, а ние с жена ми отново се върнахме към "нормалният" си начин на живот. Но докога ли...

Няма коментари:

Публикуване на коментар